Recensie Emely Hoogeveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sixtyniner

Newbie
15
04/02/22
28
6
Was alweer een tijdje geleden dat ik Emily had bezocht en zag dat zij was verhuisd van Groningen naar Hoogezand. Afspraak via whatsapp was snel gemaakt. Emely ontvangt in Hoogezand vanwege gedoe met buren en gemeente in Groningen.

Het is iets verder rijden voor mij maar

dubbel en dwars waard… Oeff Emely blijft toch top. Ik had gevraagd om de rode latex jurk met rode netvlies kousen en die droeg zij. Heerlijk geil ziet dat er uit. Super slow de jurk uit gedaan en het feest kon beginnen.

Haar heerlijk gebeft waarbij zij super nat heerlijk schokkend klaar kwam.

Daarna gooide Emely de turbo er op.

Heerlijk pijpen zoals alleen zij dat voor mij kan. Afwisselend diep, snel , langzaam en onwijs veel gespuug wat weer zo'n geil gevoel en effect heeft. Haar afgeremd en het werd tijd voor een heerlijke wip in cowgirl,

doggy en missio. Ook daar toont Emely haar bijzondere kwaliteiten door heerlijk actief mee te neuken.

Vooral in doggy een heavenly genot

als je haar heerlijke kont tegen je aan voelt en op en neer ziet gaan. Top geiligheid. Afgemaakt in missio en daarna nog een massage gekregen,

Al met al een top date… eigenlijk veel te lang gewacht om puur natuur Emely in Hoogezand te bezoeken. Ik ga zeker snel weer bij haar langs. Een echte aanrader.

Hoogezand;-), is de toegang discreet? Bezocht haar altijd met veel plezier in haar appartement in Groningen…
Als je aangeeft dat je er bent staat zij achter de deur al te trappelen👍.
Dus je hoeft niet lang te wachten en je het idee krijgt dat iedereen je observeert. Kreeg het idee dat zij het minder druk heeft en daarom des te gemotiveerder is.
Doe er je voordeel mee👍

Terug
Bovenaan Onderaan