Ja meeste doen dat van de 60-80-130 clanIk lees bare,.....is dat zo?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa meeste doen dat van de 60-80-130 clanIk lees bare,.....is dat zo?
het is veel makkelijker broeders de foto's van Alina zijn die van Ema in Den Haag en de foto's van Ema in haar advertentie zijn nep is het zo duidelijk zie instagram https://www.instagram.com/zuueva/?hl=thOk, als ik het bovenstaande goed begrijp en de profielen van zowel Alina als Ema daarin mee neem, zou je beide ads dus andersom moeten interpreteren??
Ofwel, als je met 'Alina te Rotterdam' in zee gaat, krijg je Ema in Rotterdam te zien en als je met 'Ema te Den Haag' in zee gaat, krijg je dus Alina in Den Haag te zien... Of begrijp ik het nou verkeerd?
Als bare aangevinkt is, dan kun je ervan uitgaan dat het foute boel is. Zeker met die lage prijzen, gejatte Instagram foto's en nepprofielen. Gewoon even verder kijken.Ik lees bare,.....is dat zo?
Nu ineens binnen een paar uur van Rotterdam naar Den Haag verkast?Alina staat nu in den haag MET goede fotos:
Prive ontvangst met geile vrouwen in Rotterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooi sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Rotterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Yes, ik weet het.Je vergeet Alexa, Lera, Leya, Sofia, en de grote uitzondering Nataly
Zullen we een eigen programma op TV beginnen voor wandelpraktijken en het opsporen van dergelijke DVP's?Ze hebben de beschikking over aardig wat appartementen en studentenkamers, en vinden blijkbaar iedere keer weer nieuwe die ze tijdelijk kunnen gebruiken.
Wisselen ook met regelmaat van de klok, ik denk voor de opsporingsinstanties.
de fotos van Ema zijn gewoon nep broedermooie review @modjomaster, denk dat ik toch ff oversla. Dus nu is de dame die eerst ema was toch alina (klopt dus) en is de dame achter het profiel van Ema nog onbekend. Denk dat meneer de pooier ook mee leest, bij het profiel van ema staat photo real 100%, ze hebben het er maar druk mee
gelukkig zag ik geen blauwe plekken op haar lichaam wat duid op dwang het was zon mooi meisje 1 jaar terug ze heeft me de fotos van haar laten zien toen.Het was mij allemaal niet zo opgevallen, ondanks dat het niet heel donker was in de kamer.
Zonde van zo'n leuke meid..
Gelukkig is ze wel vrolijk en had ik niet de indruk dat ze gedwongen tegen haar zin werkte, maar dat kan ik natuurlijk mis hebben.
En deze Marta? Ben benieuwd of je het meisje van de foto's zou treffen.Je vergeet Alexa, Lera, Leya, Sofia, en de grote uitzondering Nataly
Misschien kan ze de kerstperiode gebruiken om te bedenken of ze nou Marta of Diana heet.3 December, ik niet dat die nog in de sity is.
jeetje broeder ik heb je nog zo gewaarschuwd niet meer gaan naar deze meid het is een zielig geval TMMVanavond nog een keer op herhaling geweest..
Ze was nog steeds lief maar zeker niet in topconditie. De beweringen van @modjomaster zijn helaas waar. Date op zich was net als vorige keer prima, maar ik ging toch met een beetje een rot gevoel weg.
Ik snap niet waarom dames nep foto's gebruiken, als ik aankom en de dame die de deur opent is niet die van de foto's dan keer ik weer huiswaarts.de fotos van Ema zijn gewoon nep broeder