- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op gezicht
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/6591880-ema
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ema uit de Oekraine, weer een aparte ervaring dit. 20min wachten voor ik aan de beurt was, maar alles verliep soepel. Ik had m'n auto geparkeerd in het midden van de straat, dus moest nog 600 meter wandelen.. maar geen probleem.
Een kleine slanke meid deed open. Lief gezichtje, halflang zwart haar in een staartje.
Ze begon gelijk heel gezellig te praten voor zover ze Engels spreekt. wat dat blijft toch een dingetje bij die Oekraïense.
Ze vroeg of ik nog even geduld had en begon heel chaotisch van alles op te ruimen, en ging daarna eerst nog even douchen.
Ze stond er ook op dat ik ook ging douchen.. prima hoor.
Het appartement zag eruit alsof er net een mega orgie was geweest, maar dat zal mijn verbeelding wel zijn.
Uit de badkamer vroeg ik nog of ze tongzoende, had ik op de app al gevraagd, en toe "yes" nu zei ze eerst nee, maar toen het geld kwam ja..
Ik kan zeggen.. ze tongzoent echt prima, complimenten
Neuken was allemaal gewoon, en pijpen (zc) ook.. prima, alles mocht en totaal geen gezeur.
Ook de tijd werd totaal niet op gelet. Afgesloten met een facial die ze totaal niet aan zag komen. In eerste instantie werd ze een beetje boos, maar draaide bij en vatte het toch sportief op.
Ze bleef gewoon zitten en vroeg of ik haar met de babydoekjes schoon wilde maken.. tuurlijk moppie.
Nog even na zitten praten, en al met al een prima ervaring.
Kans dat ik nog eens terug ga is zeker aanwezig, al zal ze niet meer in de facial trappen vrees ik
Een kleine slanke meid deed open. Lief gezichtje, halflang zwart haar in een staartje.
Ze begon gelijk heel gezellig te praten voor zover ze Engels spreekt. wat dat blijft toch een dingetje bij die Oekraïense.
Ze vroeg of ik nog even geduld had en begon heel chaotisch van alles op te ruimen, en ging daarna eerst nog even douchen.
Ze stond er ook op dat ik ook ging douchen.. prima hoor.
Het appartement zag eruit alsof er net een mega orgie was geweest, maar dat zal mijn verbeelding wel zijn.
Uit de badkamer vroeg ik nog of ze tongzoende, had ik op de app al gevraagd, en toe "yes" nu zei ze eerst nee, maar toen het geld kwam ja..
Ik kan zeggen.. ze tongzoent echt prima, complimenten
Neuken was allemaal gewoon, en pijpen (zc) ook.. prima, alles mocht en totaal geen gezeur.
Ook de tijd werd totaal niet op gelet. Afgesloten met een facial die ze totaal niet aan zag komen. In eerste instantie werd ze een beetje boos, maar draaide bij en vatte het toch sportief op.
Ze bleef gewoon zitten en vroeg of ik haar met de babydoekjes schoon wilde maken.. tuurlijk moppie.
Nog even na zitten praten, en al met al een prima ervaring.
Kans dat ik nog eens terug ga is zeker aanwezig, al zal ze niet meer in de facial trappen vrees ik