- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9218317-amy
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Een collega wandelaar attendeerde mij er vanavond op dat de voor mij bekende dames uit Moldavië weer in het land waren, daar moest ik toch maar even gaan kijken. De dames werden eerder beschreven op dit forum onder de namen Ania en Ema. Helaas was mijn favo van de 3 er niet, dus moest ik gaan voor 2e keus aangezien de ander al lag te slapen.. die was blijkbaar ver-zaad-igd voor vandaag.
De dame die de deur open deed was voor mij een bekende, ik had haar een jaar of 2 al eens bezocht en zag haar af en toe als ik haar collega bezocht.
Bezoekje is redelijk te noemen maar niks bijzonders. Amy is best een hele mooie meid met enorm mooie prompte B tietjes, maar helaas ook behoorlijk ongeïnteresseerd. Tongzoenen zat er ook dit keer weer niet in dus moest het met een laf zoentje op haar mond doen. Was het dan een afknapper? Nee.. dat ook niet. Het blijft gewoon een bovengemiddeld lekkere meid van 25, en dat is gewoon best een feest om die te neuken.
Ze doet fysiek ook prima haar best, en stuitert er flink op los.
Helaas door haar desinteresse ga ik de volgende keer toch weer voor 1 van haar vriendinnen.
De dame die de deur open deed was voor mij een bekende, ik had haar een jaar of 2 al eens bezocht en zag haar af en toe als ik haar collega bezocht.
Bezoekje is redelijk te noemen maar niks bijzonders. Amy is best een hele mooie meid met enorm mooie prompte B tietjes, maar helaas ook behoorlijk ongeïnteresseerd. Tongzoenen zat er ook dit keer weer niet in dus moest het met een laf zoentje op haar mond doen. Was het dan een afknapper? Nee.. dat ook niet. Het blijft gewoon een bovengemiddeld lekkere meid van 25, en dat is gewoon best een feest om die te neuken.
Ze doet fysiek ook prima haar best, en stuitert er flink op los.
Helaas door haar desinteresse ga ik de volgende keer toch weer voor 1 van haar vriendinnen.