Recensie Elysa, Pearl Privé, Loenhout 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronaldd

Newbie
24
17/10/24
10
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/elysa-13/
Totale kosten (in euro)
140
Switch noemen ze het daar.

Switch als in 'wissel'. En zo ging het ook letterlijk. De ene dame kwam, vertrok na een half uurtje en de andere dame verscheen voor de tweede helft. Geen kwartier rust, gewoon na elkaar. Een triootje maar dan netjes om de beurt zeg maar. Wel zo overzichtelijk.

Het plan voor mijn tweede wandeling was om in Oudenbosch wat lekkers uit te zoeken maar ik las op deze site toch wat dingetjes waardoor ik dacht van hé: wij wandelaars lopen toch best een zeker risico door in ons eentje in onbekende oorden onbekende dames van onbekende komaf te bezoeken. Ik durf ff niet, ik ga eens naar een privé huis.

Ondanks wat wazige berichten hier ben ik toch naar Loenhout gereden. https://pearl-prive.be/

Tip: kijk eerst even op de site, besluit welke dame/dames je aanstaat/aanstaan en BEL om te reserveren. Het is blijkbaar niet per se zo dat de dame die op de site als aanwezig staat aangevinkt er ook echt is.

Een erg vriendelijke dame stond me te woord en meldde dat dame 1 (Elysa) aanwezig en beschikbaar was maar dame 2 (Malissa) niet (ik wou de switch proberen dus). "Maar kom gerust langs, er zijn nog andere dames, ook die niet op de site staan, en dan kan je hier ter plaatse je keuze maken als ze zich aan je voorstellen." Nou... prima meegedacht, dacht ik zo.

Ik dus naar Loenhout gestuurd. Makkelijk te vinden, auto onzichtbaar vanaf de weg achter het huis geparkeerd. Handig, maar er stonden nog wel twee andere auto's met Nederlands kenteken dus wat dat betreft ben je wel zichtbaar, hoewel die allemaal voor hetzelfde komen (beetje ongemakkelijk vind ik het wel dat je die andere wandelaars dus ook tegen kunt komen, hetgeen me bij binnenkomst niet maar bij buitengaan wel overkwam).

De aardige dame van de telefoon, en de receptie bleek, stond me al vriendelijk op te wachten en trommelde de beschikbare dames op. Vier stuks. Allemaal kwamen ze, gekleed in sexy lingerie, zich netjes even voorstellen en toen mocht ik er twee kiezen voor m'n switch-uurtje. En de volgorde wie eerst en wie tweedes , wat een feest! Wel eerst even afrekenen bij de leuke receptiedame.

Nou ben ik eerlijk gezegd vergeten hoe de eerste dame heette (pfff... het zou Lucy kunnen zijn geweest als ik op de site kijk, maar reken me het niet aan) maar ze is Spaanstalig, Zuid-Amerikaans en oneerbiedig gezegd zeker niet dik maar wel mollig. En een erg goede tongzoener.

Sjonge... van meet af aan erg enthousiast, lief en lekker. Prima halfuurtje maar, misschien bewust onbewust, want m'n eerste keuze Elysa komt straks nog, en zo'n strak condoom helpt niet echt, niet klaargekomen. Ik niet, zij wel, haha.

Op een gegeven moment is het tijd. Ik lig nog in vol ornaat op bed en de ene dame verdwijnt en Elysa komt. Wat een heerlijke dame is dat zeg! Lief, grappig, sexy, geil, enthousiast, noem maar op. Spreekt erg goed Engels (ze is Roemeense) en drukt zich gelijk tegen me aan met haar warme lichaam en begint me te tongzoenen. Tja... en dan heb je me. Dat vind ik lekker.

Ik help haar zich uit te kleden, ik ben de beroerdste niet, en we friemelen lekker aan elkaar op bed. Ze is erg snel zeiknat voel ik, en ik vinger haar een beetje terwijl ze m'n paal lekker aan het zuigen is. Pijpen 2.0 kan ik u melden.

En dan erop. Paardje rijden in galop. Mijn god ze is zo lekker vind ik. Ze kijkt je aan met haar prachtige ogen, legt haar handen op je borst en verslindt je met haar geile warme... nee héte kutje. Met m'n handen op haar heerlijke billen. Voordeel van die rooie condooms is wel dat ik veel langer door kan voor de boel barst.

Enfin... nog even lekker langs achter geneukt met zicht op d'r lekkere kontje en ik kwam er al doende achter dat ze het niet vervelend vindt als ik wat harder/steviger erin pomp. Niet dat het zeer moet doen maar het mag wel lekker kletsen. En dat deed het. Niks geiler als het geluid van m'n klotsende zaadballen tegen haar zeiknatte schaamlippen. Ze wou me eigenlijk klaarzuigen maar we kwamen overeen dat ik lekker hard in missionaris in d'r kutje mocht pompen met haar benen lekker oogetrokken tegen m'n borst. Mijn god wat ben ik lekker in haar klaargekomen. Sterretjes voor m'n ogen (kan ook m'n beroerde conditie zijn). Zij genoot er duidelijk ook van. Ik vermoed dat ze me nog wel een paar keer had kunnen laten spuiten maar daar was niet genoeg tijd voor.

Al met al een prima privéhuis en, niks te nadele van die eerste dame, Elysa is superlief en superlekker. Volgende keer geen switch maar alleen haar. Ik heb zomaar het idee dat ze nog meer voor me in petto heeft. En ik voor haar...

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan