Ferry important
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Uurtje pauze in Den Haag betekent ff kijken of er wat te knallen valt in de geleenstraat.
En ja hoor ik tref de half Russische Ely aan die na het ketsen mij vertelde dat dit haar 2e dag is.
Ze begon me heerlijk te pijpen en ik hoefde alleen m'n vinger op haar klit te leggen welke zij gelijk begon te berijden.
Voelde haar goed nat worden en natuurlijk haar sap even geproefd. Een smaak van een zomerse aardbei met poedersuiker. Aangezien dit ff een snelle wip was niet gevraagd om te beffen maar dit ga ik de volgende keer wel doen.
Mooie blauwe ogen en een tatoeage op haar dijbeen en links een mooie tekst op haar schouder.
Ik zou zeggen doen en anders doe ik het nog een keer.
Tjallas!
En ja hoor ik tref de half Russische Ely aan die na het ketsen mij vertelde dat dit haar 2e dag is.
Ze begon me heerlijk te pijpen en ik hoefde alleen m'n vinger op haar klit te leggen welke zij gelijk begon te berijden.
Voelde haar goed nat worden en natuurlijk haar sap even geproefd. Een smaak van een zomerse aardbei met poedersuiker. Aangezien dit ff een snelle wip was niet gevraagd om te beffen maar dit ga ik de volgende keer wel doen.
Mooie blauwe ogen en een tatoeage op haar dijbeen en links een mooie tekst op haar schouder.
Ik zou zeggen doen en anders doe ik het nog een keer.
Tjallas!