Recensie Elvira/Didi, Den Haag, Hunsestraat 51 K3 (vh k4) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nietnodigtoch

Newbie
6
29/10/22
11
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor mijn eerste keer wandelen in ruim 7 jaar besloten om bij een rondje te lopen in Den Haag. Mijn oog viel al snel op het prachtige lichaam van Didi. Extreem zachte, heerlijk grote borsten die prachtig staan zonder BH aan. Ik kwam langs voor enkel pijpen (met) en aftrekken. Ik mocht lekker aan haar kont en borsten zitten terwijl zij mij redelijk kort maar lekker pijpte. Waarna zij mij begon af te trekken terwijl ik van het uitzicht kon genieten in de spiegel. Terwijl ze bezig was deed ze licht aan dirtytalk wat mij beviel. Rondom het bezoek probeerde ze goed een gesprek gaande te houden.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag eindelijk de stap naar binne gezet bij deze prachtige dame. Na uitgebreid voorspel lekker laten pijpen wat ze prima doet vervolgens doggy geneukt tot me batterij leeg was toen heeft ze me lekker leeggetrokken tot de laatste druppel. Toppertje en voor herhaling vatbaar!

Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij het zoeken naar haar naam kon ik geen recensies van Elvira vinden, maar stuitte ik wel op een bericht uit 2023 waarin er ook al in Den Haag Algemeen over haar geschreven werd door voormalig lid 'pussyhunter' of iemand éne Elvira op nr 51 kende . Nee dus . Destijds werd verwezen naar een dame , genaamd Didi en zij zou dezelfde dame zijn die wel een topic heeft : inmiddels is de topicnaam al aangepast.

Omdat er op de site gemeld werd dat Didi op 51 k3 weer aanwezig is , was mijn aandacht getrokken en nieuwsgierig als ik ben wilde ik mijn neus misschien wel in haar steken. Ik besloot om een kijkje te nemen want ik moest er toch ff wezen om "wat kwijt te raken".

Toen ik haar zag staan ben ik eerst door gelopen , maar dacht ondertussen bij mezelf : "teering , ze ziet er wel geil uit met die hele mooie gróóóóóóte uitpuilende tieten in haar kleine stranduniform . Ze heeft een paar beste Jopen zeg : daar wilde ik wel ff mee spelen. Later bij navraag zei ze de bezitster te zijn van 2 Cuppie F-jopen . Pfff met zukke jetsers kan ze makkelijk iemand killen... 2 echte moordwapens.

Aan het raam heb ik haar gevraagd of ze in is voor één of meerdere kommertjes via mijn tongetje en toen volgde eigenlijk een wel vaker gehoord standaard antwoord door de dames : "ja hoor , tuurlijk als je het goed doet wel" ..

Nou vooruit dan : "ik zal mijn best doen" en ik naar binnen.
Een hartelijk welkom en een handje ter kennismaking . Ze stelde zich voor als Elvira. Ik merkte op dat ik dacht dat haar naam Didi was , maar dat bleek dus niet te kloppen.
What's in a name zei ik , ik noem je gewoon de grote Tieten mevrouw..... daar moest ze wel om lachen terwijl ik die joekels al even aan het verkennen was.

Na de voorwas wilde ze het kommertje wel in de 6 en 9 stand ondergaan...maar géén van mijn tien vingers mocht echter in één van haar beiden gaatjes . Ok , geen probleem .
Omdat haar te snelle Pijpstijl voor mij niet is wat ik aangenaam vind , heb ik haar verzocht zich ruggelings te positioneren en op deze wijze kon mijn jongeheer tot rust komen en beleefde madam weldra inderdaad een kommertje.
Als Beffanaat had ik liever nog effies door gegaan , maar ja ik heb niet alles voor het zeggen.

Hierna ging ze weer over naar een pijppartijtje die ze wederom uitvoerde alsof ze naar mijn beleven nog steeds die zelfde trein moest halen . Dat voelde niet lekker aan en ik wilde bovendien niet zo snel mijn zaadjes hun vrije loop laten gaan. Zodoende haar gevraagd om nogmaals in de cijferstand verder te likken en ik dacht in die stand haar ijverige pijpgedachten wel af te kunnen leiden.

Mooi niet dus , des te beter de Bef beviel , des te sneller was ze weer geneigd om op tijd haar trein proberen te halen. (Wellicht is een spoorboekje als presentje een idee). Ik liet het nu maar gaan zoals het ging en kwam best wel lekker tot mijn hoogtepunt.
Ik moest wel lachen toen ze zei : "wat doe jij nou ? Je moest nog niet klaarkomen want je had mij bijna ook weer klaar .

Haha , dikke pech heb je dan lachte ik en zij moest er ook wel om smilen...

Ik had haar niet eerder gezien en dat komt omdat Elvira vertelde dat ze 's avonds werkte en nu dus klaarblijkelijk ook overdag (check voor juiste info Paus Paulus).
Ze spreekt erg goed Nederlands en is in mijn ogen een prettige, aardige , lieve vrouw van begin 40 jaar, die geen haast had na onze daad.
Ze nam rustig de tijd voor een gezellig 'babbeltje' met me en als ze bij een mogelijk herhaalbezoekje nou ook net zo een 'rustig' 'babbeltje' met mijn jongeheer maakt dan zou dat mij helemaal tot tevredenheid stemmen .

Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan