Womenaddicted
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- BDSM Klant dominant
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Soft SM
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Frans
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/moments-detente-avec-une-belle-etudiante.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Toppertje ontdekt in Antwerpen, maar door de drukte was ik te laat en was ze reeds verhuisd naar Brussel. Huurt telkens voor enkele dagen een appartement, waar ze privéontvangst doet.
Is Belgische met Italiaanse roots (denk ik). Franstalig.
Maakt duidelijke afspraken via WhatsApp. Voorspel kan zonder condoom, penetratie enkel met. Geen anaal.
Ze vraagt wat je graag hebt en geeft zich 100%. Zeer goeie pijpbeurt, deeptroath tot in haar keeltje, waarbij ze regelmatig geil in je ogen kijkt.
Heeft gevoelig clitje en geniet zelf als je haar met gevoel op de juiste plekjes verwend.
Naturel lichaam, heerlijke borsten en tepels. Heeft tamelijk wat tatoes, mooi gedaan (ik ben er normaal geen voorstander van). Mooi gebit, heerlijke glimlach.
Puur genot, ze heeft er een vaste klant bij
Staat open voor soft onderdanigheid, je mag gerust op haar prachtige kont meppen. Heerlijk, heerlijk , heerlijk.
Totaal geen klokkenkijkster.
Indien in Antwerpen adverteert ze op Redlights, in Brussel op Quartier Rouge
Is Belgische met Italiaanse roots (denk ik). Franstalig.
Maakt duidelijke afspraken via WhatsApp. Voorspel kan zonder condoom, penetratie enkel met. Geen anaal.
Ze vraagt wat je graag hebt en geeft zich 100%. Zeer goeie pijpbeurt, deeptroath tot in haar keeltje, waarbij ze regelmatig geil in je ogen kijkt.
Heeft gevoelig clitje en geniet zelf als je haar met gevoel op de juiste plekjes verwend.
Naturel lichaam, heerlijke borsten en tepels. Heeft tamelijk wat tatoes, mooi gedaan (ik ben er normaal geen voorstander van). Mooi gebit, heerlijke glimlach.
Puur genot, ze heeft er een vaste klant bij
Staat open voor soft onderdanigheid, je mag gerust op haar prachtige kont meppen. Heerlijk, heerlijk , heerlijk.
Totaal geen klokkenkijkster.
Indien in Antwerpen adverteert ze op Redlights, in Brussel op Quartier Rouge