Recensie Elodie, Heusden-Zolder 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Emir244

Vaste klant
151
23/10/23
63
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/genieten-van-een-sensuele-hete-tijd.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Elodie langsgeweest

Zeer aantrekkelijke dame met een pracht van lichaam.
Begonnen met een was van de edele delen, waarna ik op bed mocht gaan liggen.

Ze ging meteen voor me zitten en begon me eerst op te geilen met zachte kusjes te geven, ze zei dat ze ook tongzoende maar daar heb ik bitter niet veel van gezien/ gehad.

Vervolgens is ze begonnen te pijpen en dit voelde echt heel goed!

Na een goede 10 minuten met zachtjes diep te gaan zijn we overgeschakeld naar het echte werk.

Ze kwam eerst op me zitten waardoor haar zalig lichaam goed te zien was, wat ik ook niet verwachte was dat ze heel strak was!
Nadat ze op me ging zitten en we enkele minuten verder waren besloot ik voor een position switch.

Haar lekker op der buik laten liggen & zo even doorgeduwd, echt zalig om haar zo te mogen zien!
Ze is zeker geen klok kijker maar ik wel uit respect voor haar.

Dan nog even doggy genomen en als laatst missionaris genomen, een zeer zalige ervaring!

Nadat ik gekomen was toch nog even gepraat, echt een zeer lieve dame die weet over wat ze praat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net terug, inderdaad een goede ontdekking. Tong was bij mij best ok.
Beffen liet ze toe maar kwam weinig reactie op. Seks was gewoon goed, zij bovenop en snel klaargekomen. Na enkele minuten heeft ze zelf het initiatief genomen voor een tweede ronde maar verder dan een heel lange blow en handjob sessie zijn we niet geraakt. Fijn een tweede orgasme behaald. Inderdaad ook een fijn gesprek gehad.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een heel lieve en knappe dame. Babbelt zeer graag. Voor mij een afknapper omdat ze rookt en niet echt tongzoent. De sex was ok, maar geen 170€ waard….
 
Vandaag voor de eerste keer een bezoekje gebracht aan een dame, mijn oog viel op Elodie. Ik was in de buurt, telefoontje en ze belde onmiddellijk terug. Binnen een half uurtje was ik daar.

Een leuke dame. Goed gesprek, geen doodse stiltes. Een aangename mooie verschijning.

De sex was goed, ze pijpte me klaar met condoom, na eerst een massage te hebben gekregen. Daarna wat met elkaar gespeeld, gebeft en uiteindelijk nog een tweede keer klaar gekomen in missionaris houding.

Was het 170 euro waard? De sex was niet heel spannend, maar goed. Ze heeft ook een leuk karakter, ze is rustig en heeft een goede babbel. Dus zeker leuk voor een keer!
 
Vandaag voor de eerste keer een bezoekje gebracht aan een dame, mijn oog viel op Elodie. Ik was in de buurt, telefoontje en ze belde onmiddellijk terug. Binnen een half uurtje was ik daar.

Een leuke dame. Goed gesprek, geen doodse stiltes. Een aangename mooie verschijning.

De sex was goed, ze pijpte me klaar met condoom, na eerst een massage te hebben gekregen. Daarna wat met elkaar gespeeld, gebeft en uiteindelijk nog een tweede keer klaar gekomen in missionaris houding.

Was het 170 euro waard? De sex was niet heel spannend, maar goed. Ze heeft ook een leuk karakter, ze is rustig en heeft een goede babbel. Dus zeker leuk voor een keer!
Precies!
Als je een mooie, leuke jonge vrouw een uurtje mag neuken... is dat toch wel 170,- waard zeker!
 
Terug
Bovenaan Onderaan