Gisteren langs geweest bij Eloa, die momenteel in Antwerpen zit. Via WhatsApp berichtje gestuurd en een half uurtje later kon ik bij haar terecht.
Ze ontvangt in de buurt van de Paardenmarkt in Antwerpen. Toen ik aan het opgegeven adres stond stuurde ik haar een berichtje met een foto van de voordeur. Plots hoorde ik van boven mij een "Psst, psst". Het was Eloa die uit het raam van het derde verdiep hing om mij de sleutel van de deur toe te gooien. Nooit meegemaakt

.
Boven stond ze me al op te wachten in de gang in een sexy lingeriesetje en met een brede glimlach. Het is een beetje een gekke doos, maar wel in de goede zin (lachen, wat gek doen). Ze zag er echt goed uit, jonger dan haar leeftijd. We hebben wat dezelfde humor en hadden dus meteen een leuke vibe.
Ik had weinig moeite met de communicatie.. soms wat zoeken want haar Engels is redelijk beperkt, maar een mix met wat Spaans en enkel woordjes Portugees maakten dat we elkaar eigenlijk wonderwel verstonden.
Na een snelle douche kreeg ik een verse handdoek aangereikt en nam ik plaats op bed, met mijn rug tegen het hoofdeinde, terwijl de prachtige Eloa een stripactje opvoerde voor het bed. Ze wenkte me om plaats te nemen aan het bed-einde en presenteerde haar heerlijk lichaam. Gretig begon ik haar mooie borsten te likken en haar overal te strelen en te kussen. Na een tijdje ging ze op haar knietjes zitten tussen mijn benen om me eens heerlijk te pijpen. En pijpen kan ze... lekker nat, diep, afwisselend likken van de schacht en de ballen afgewisseld met heerlijk diep zuigen aan mijn keiharde paal. We schoven verder op het bed, waar ik haar nog een tijdje lekker liet verder pijpen maar haar wel moest stoppen om niet vroegtijdig klaar te komen.
Dus draaide ik haar om en kuste haar heerlijk op de mond. Waar het tongzoenen in het begin van onze ontmoeting nog wat terughoudend was, was dit nu al veel beter en het zou alleen maar crescendo gaan naarmate de date verder ging! Via haar borsten en wat teasen langs haar dijen dook ik haar poesje in met mijn gretige tong. Langzaam bouwde ik op... zij genoot. Na een tijdje zorgde ze er met haar handen zelf voor dat ik beter bij haar klitje kon... terwijl ze geile Portugese woorden uitkraamde. Tegelijk vingerde ik haar en stimuleerde haar g-spot. Ik had haar waar ik ze moest hebben... kronkelend onder mijn tong
Ze vroeg zelf om over te schakelen naar 69... ze wou een lul in haar mond terwijl ik ze likte. Vol overgave bezorgden we elkaar oraal genot, waarbij ze haar kutje heerlijk over mijn tong bewoog terwijl ze gulzig aan mijn lul en ballen zoog en mijn handen over haar hele lijf gingen, van haar zalige billen over haar borsten en tot haar schouders en hoofd.
Haar gekreun werd steeds heviger en heviger en ze stopte regelmatig even met pijpen. Deze vrouw genoot even hard als ik dat was duidelijk. Uiteindelijk verkrampte haar hele lichaam en kwam ze klaar onder mijn tong. Ze moest even bekomen... ik nam een slok water en toen ik weer op bed kwam begon ze terug heerlijk te zuigen.
Tijd om te neuken schatje en ze deed me een condoom om en vleide zich op haar rug met haar benen wijd open... klaar om mijn harde paal in ontvangst te nemen. Zachtjes duwde ik mijn pik in haar kutje en begon haar zacht te neuken terwijl onze tongen elkaar vonden. i kuste haar op haar mond, in haar nek en zoog aan haar lekkere tieten terwijl ik haar afwisselend zacht en hard en diep penetreerde. Ik zette me wat rechtop, nam haar benen vast en begon haar stevig te neuken... ze genoot er wel van en begon over haar klitje te wrijven.
"Ahora es tu turno" zei ik en trok me terug uit haar om me op mijn rug te leggen. Zij sprong op me, stak mijn lul in haar natte poesje en begon me af te rijden... eerst zacht met beweging naar voor en achter en na een tijdje zette ze zich op haar hurken om me stevig te neuken. Ze hield het lang vol, veel langer dan de meesten.
Ik liet haar doen want ik had door dat ik een goeie dag had... het uitgesteld orgasme bij het pijpen zorgde ervoor dat ik het nu veel langer kon uithouden. (tip voor de vroegtijdige klaarkomers: herken het punt van no return en zorg dat je er onder blijft + focus je op je ademhaling op dat moment! Ipv sneller te ademen probeer traag in en uit te ademen).
Vervolgens nam ik plaats naast het bed en trok haar in doggy naar me toe... heerlijk schoof mijn lul terug haar kutje in. Ik bouwde rustig op tot we terug hevig bezig waren. Ze hield er wel van om zo stevig geneukt te worden. Ik duwde haar op haar buik terwijl ik nog in haar zat en neukte haar zo zachtjes verder. Uiteindelijk moest ik toch terug op de rem gaan staan, dus draaide ik haar om en begon haar terug lekker te beffen. Ik kreeg toch terug zin om haar te neuken en klaar te komen, dus liet ik me terug keihard zuigen door haar, iets wat ze met veel plezier deed. Ze voorzag me van een nieuwe condoom en ik begon haar terug heerlijk te neuken in missio terwijl ik haar opnieuw overal zoende en streelde. Oh wat was dit lekker!
Ik gleed uit haar, deed het condoom af en Eloa begon met terug heerlijk te pijpen en aan mijn ballen te likken... ik kwam geweldig klaar en schoot mijn zaad tot bijna tegen het plafond

.
Wat een heerlijke vrouw die Eloa! Hoewel het uur al verstreken was vroeg ze of ik nog een massage wou. Ik sloeg het eigenlijk af, maar ze masseerde toch nog mijn benen wat terwijl we een heel leuke babbel hadden. Die ging verder toen ik een douche nam en nadien waar we nog zeker 5 minuten staan praten hebben terwijl ik al mijn kleren al aan had. Aan de deur kreeg ik nog enkele heerlijke tongzoenen en een hand die nog eens over mijn lul in mijn broek wreef, waarna ze me uitwuifde op de gang.
Ze is een beetje gek wat vast niet iedereen zal liggen want met haar humor moet je om kunnen, maar ik vond het geweldig. Ook de communicatie zal niet voor iedereen even vlot lopen als je niet wat Spaans en Portugees praat, maar wat vind ik dit een heerlijke vrouw. Mij ziet ze zeker terug.
Obrigado, louca e linda Eloa!