Recensie Elly (Multimassage Hilversum) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hot-sexlover

Verbannen
8
26/07/24
4
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://multimassage-hilversum.nl/dames/elly/
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zojuist terug gekomen van multimassage Hilversum. Ik ben weer een ervaring rijker. Ik ben wel is vaker bij multimassage Haarlem en Almere geweest, alleen nog niet in Hilversum. Ik heb even op de website gekeken en mijn oog viel op Elly, zag er leuk uit en eenmaal aangekomen in Hilversum zag ik dat de foto's op de website overeen kwamen met haar. (In het verleden weleens mee gemaakt dat dit niet het geval was) dus ik was erg blij. De gastvrouw ontving me in Hilversum (ietwat rommelig), de dames stonden op een rijtje om zich voor te stellen en ik koos voor Elly (dit was namelijk mijn voorkeur).

Eenmaal voor Elly gekozen, netjes afgerekend met de gastvrouw. Zij gaf aan dat eventuele extra's met de dame op de kamer besproken kunnen worden en zij hiervoor max. €50,- voor mag vragen. Dit was mij vrij duidelijk en al bekend van de andere salons die ze hebben.

Elly liep met mij mee naar de kamer en ik kon niet wachten om onder de douche te springen en te beginnen aan de massage en het andere.. Elly is een dame die 100% gesteld is op hygiëne en vond het dan ook erg fijn dat ik uit mezelf onder de douche stond. Zij nam ook een korte douche en toen kon ons avontuur beginnen..

Ik had op de website al gekeken naar extra's alleen heb ik toch gekozen om dit keer geen extra te nemen, de massage, het neu... en pijpen met condoom vond ik voldoende.

Elly begon met de achter kant van mijn lichaam te masseren, de massage viel niet tegen maar was ook niet een van de beste (niet dat ik dit erg vond, ik kwam tenslotte maar voor 1 ding) alleen ik begrijp dat dit niet iedereen zijn voorkeur heeft. Na de massage aan de achterkant, draaide ik me om en begon ze met het masseren van de voorkant. Ik werd hier erg opgewonden van, mede doordat ze me heel intens bleef aankijken. Je zag in haar ogen dat ze ervan genoot om mijn pik te zien groeien naarmate zij meer naar beneden ging om te masseren. Eenmaal aangekomen bij mijn jonge heer, gaf ze me een lekkere pijpbeurt. Ik heb hier verder niks op aan te merken. De pijpbeurt was goed. Zo lekker, dat ik niet kon wachten om me pik in haar te steken. Dit was dan ook wat we direct deden. Ze nam zelf veel initiatief op de kamer en we hebben verschillende standjes gedaan. het was zeker een avontuur om met Elly de kamer op te gaan. Ik zou wel meer willen zien van de dames in Hilversum alleen kan ik nog niet echt reviews hierover vinden. Hebben jullie nog tips? Voor de volgende keer zou ik graag met Yara of Luz de kamer op willen gaan.

Kortom, een ervaring rijker!
 
Best wel bijzonder, vorige week toen je vrij was heb je Laura bij Multimassage in Hilversum bezocht, vrijdag plaatste je dat je net Victoria bij Multimassage in Almere had bezocht en nu plaats je dat je net terug bent van een bezoekje bij Elly, ook toevallig bij Multimassage, dit keer in Hilversum. Ook gaan al je andere berichten over Multimassage. Volgens mij ben je wel heel erg fan van Multimassage en zullen zij blij zijn met al deze positieve recensies en berichten. 🤔❓
 
Best wel bijzonder, vorige week toen je vrij was heb je Laura bij Multimassage in Hilversum bezocht, vrijdag plaatste je dat je net Victoria bij Multimassage in Almere had bezocht en nu plaats je dat je net terug bent van een bezoekje bij Elly, ook toevallig bij Multimassage, dit keer in Hilversum. Ook gaan al je andere berichten over Multimassage. Volgens mij ben je wel heel erg fan van Multimassage en zullen zij blij zijn met al deze positieve recensies en berichten. 🤔❓
Thanks voor de reactie Laura ken ik niet :) multimassage is inderdaad mijn go to omdat ik zowel in haarlem als almere bijna altijd een positieve ervaring heb gehad. zoals je kan lezen in de review hierboven was met elly de eerste keer in Hilversum :)
 
Ik had op de website al gekeken naar extra's alleen heb ik toch gekozen om dit keer geen extra te nemen, de massage, het neu... en pijpen met condoom vond ik voldoende.
In het formulier heb je alle extra's aangevinkt..
Bij Multimassage (en elders waarschijnlijk) betaal je dus bijna altijd 50 euro extra tenzij je alleen pmc en nmc wil?
 
Mijn fout.. de eerste zin was wel een reactie op het gebande lid.
Dacht dat nmc in het uurtarief van 165 zat, anders wordt het wel een hele dure grap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan