Elle Naturelle 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
maakt helaas ni veel uit...
veel super verspreiders gaan naar elk event dus ja...zoek maar uit

Dat en het feit dat sommige soa's bij sommige mensen en vooral vrouwen nauwlijks of geen symptomen geeft en ja...

Risico van het vak en bare neuke natuurlijk...

Maja dit bewijst dat de sector zich volledig vertrouwt op de snel test en niks meer!
En dat de vrouwen die ingezet worden op feestjes zich niet laten testen bij een lab.
Wsl denkende dat als ze geen symptome/ongemak ervaren, het dan niet nodig is...

De dame waar ik volgens mij van heb is nog steeds actief....
Maar aangezien veel mannen naar hier/daar en elke week meedoen
Van Elle tot buddha en de loft....
Is de kans dat je het overal tegenkomt.. vrij groot natuurlijk.

Dat in combinatie met de stijgende massa en nieuwkomers dat blijft komen....

Mja 1+1 is en blijft 2 natuurlijk.

In 10jaar gangbangen...

Eerste keer dat ik iets heb opgelopen. Gelukkig was het met 1 prik opgelost, toch geen zin om het nog eens te krijgen 😉

Dat en het feit dat sommige soa's bij sommige mensen en vooral vrouwen nauwlijks of geen symptomen geeft en ja...

Maja dit bewijst dat de sector zich volledig vertrouwt op de snel test en niks meer!
En dat de vrouwen die ingezet worden op feestjes zich niet laten testen bij een lab.

In 10jaar gangbangen...

Eerste keer dat ik iets heb opgelopen. Gelukkig was het met 1 prik opgelost, toch geen zin om het nog eens te krijgen 😉
Ik zie inderdaad nog dames op de line up staan die op 11 februari hebben meegedaan. Toch onverantwoord. Ik wil het ook geen 2de keer meemaken. Toch pijnlijk voor 4u plezier.

It always has been bout $$$$

Ik wens iedereen een goede gezondheid toe....

Als je twijfelt of iets merkt.....
Wees niet bang dan niet aub.. ga naar de dokter of tropisch instituut...
Laat je testen en als je niks merkt ook!( als je veel feestjes doet... om de maand testen ) en aub blijf thuis inplaats van te verspreiden.

We zijn allemaal volwassen, je hoeft je nergens voor te schamen en de meeste zaken zijn op te lossen met pilletjes of een prik...

en denk logisch na......

Enkel die sneltesten is zeer dom om op te vertrouwen....

zoals je ziet... er vallen slachtoffers en de de weekelijkse feestjes/ de vaste meiden blijven gewoon doorgaan. ..

Je hoeft niet slim te zijn om te zien wat daar van gaat komen...

It always has been bout $$$$

Ik wens iedereen een goede gezondheid toe....

Als je twijfelt of iets merkt.....
Wees niet bang dan niet aub.. ga naar de dokter of tropisch instituut...
Laat je testen en als je niks merkt ook!( als je veel feestjes doet... om de maand testen ) en aub blijf thuis inplaats van te verspreiden.

We zijn allemaal volwassen, je hoeft je nergens voor te schamen en de meeste zaken zijn op te lossen met pilletjes of een prik...

en denk logisch na......

Enkel die sneltesten is zeer dom om op te vertrouwen....

zoals je ziet... er vallen slachtoffers en de de weekelijkse feestjes/ de vaste meiden blijven gewoon doorgaan. ..

Je hoeft niet slim te zijn om te zien wat daar van gaat komen...
Ik heb geprobeerd via het gastenboek iedereen op de hoogte te brengen maar zoals jullie schrijven gaat het enkel maar over geld. Mijn bericht wordt dus niet gepubliceerd. Zouden de dames hier niet wakker van liggen vraag ik mij altijd af. Geen bare meer voor mij al is het dan ook nog geen zekerheid.

Over welke soa gaat het? Antwoord mag ook via DM.
Chlamydia of gonorroe. Morgen krijg ik het resultaat. Vandaag antibiotica opgestart. Er zijn dus momenteel dames die drager zijn van deze Soa zonder dit te zeggen. Zo creëer je veel infecties en zal het snel gedaan zijn. In Oostkamp stoppen ze ermee om nog bare te doen. Begrijpelijk als de klanten met een soa naar huis gaan en de organisatie geen antwoord geeft. Ik weet niet welke Soa mijn mede wandelaar heeft die ook op 11/02 aanwezig was.

Zou dus perfect te vermijden geweest zijn, moest iederen daar aan de ingang ook getest worden op gonorroe en Chlamydia.
Kost slechts enkele euros (die ik met plezier zou betalen), maar denk dat ze dan wekelijks wel enkele mannen terug naar huis zouden moeten sturen...

Zou dus perfect te vermijden geweest zijn, moest iederen daar aan de ingang ook getest worden op gonorroe en Chlamydia.
Kost slechts enkele euros (die ik met plezier zou betalen), maar denk dat ze dan wekelijks wel enkele mannen terug naar huis zouden moeten sturen...
Is natuurlijk niet met een druppeltje bloed maar met urine of met wattenstaafje in de plasbuis de soa zelftesten anders dan de hiv test, ik zie het al voor mij om zoiets aan een onthaal met controle er op te organiseren 😂

Ongelofelijk dat er überhaupt nog mensen zijn die naar dit type events gaan. Ronduit belachelijk ... Mij niet gelaten wat je voor uzelf allemaal op de hals gaat maar het maakt me wel uit dat er op die manier vanalles rond gedragen wordt ... Doe gewoon normaal ...

In 10jaar gangbangen...

Sorry ik hoop dat iedereen die bare neukt zonder zijn partner een soa oploopt.
Heb er echt GEEN medelijden mee.
Gewoonlijk vinden deze personen hun gezondheid toch niet belangrijk en hebben lak aan alle regels in het normale leven.
Het leukste wat ik hier lees dat ze zelfs nog de dame verantwoordelijk achten voor de soa die ze oplopen hebben.
Je heb heb er hem godverdome zelf toch ingestoken zonder cd.
Door al die bare toestanden doe ik GEEN gb meer.
Dames die bare neuken zijn ook aktief op gb's waar cd gebruik verplicht Is.
Vind ik echt niet kunnen!
Kan alleen maar zeggen dat het de dezelfde kant uit gaat als bij onze oosterburen.
Die Duitse dames zijn op dit gebeid alles komen kapot maken.
In NRW was er 5 jaar een serieuze broeihaard van soa's.
Vanaf die bare gb's hier begonnen zijn bezoek ik GEEN gb's meer.

Winnaar ding ding...

Beweren dat niet iedereen verandtwoordelijk is voor gezondheid en welzijn.... de dames inclusief is 1 van domste uitsprake ik in lange tijd heb gezien.... dat en een gehele groep mensen over dezelfde kam scheren getuigt ook niet echt van emotionele intelligentie
+ iemand een soa of iets negatief toe wensen spreekt ook genoeg over jou slecht karakter!

Hartstikke blij dat jij niet naar gangbangs gaat... dat bespaart iedereen interactie met een triest onaangenaam zielig mannetje.

Is natuurlijk niet met een druppeltje bloed maar met urine of met wattenstaafje in de plasbuis de soa zelftesten anders dan de hiv test, ik zie het al voor mij om zoiets aan een onthaal met controle er op te organiseren 😂
Urine potjes voorzien en een mooie dame die je helpt 😯. Je moet toch wachten op de sneltest. Ik ga straks om mijn prik, toch gonorroe 😡. Moet wel een doos van 10 kopen, wie er nog eentje wenst kan deze bij mij verkrijgen 🤣.

Even de bare discussie terzijde, voor iedereen die zoals ik curieus is naar de locatie / organisatie / dames - ik was er gisteren op de KINKY THURSDAY PARTY in Villa Flora.

Zelf ben ik niet te vinden voor bare maar met condoom is een altijd optie blijkbaar.

Over de locatie: naar mijn mening voldoende parking alhoewel hij bijna vol stond. Later bleek dat dit het drukste moment was. Paar mensen voor me, even de sneltesten afnemen, sleutels achter laten en dan kan je naar de ruimte met lockers (heb 10 min moeten aanschuiven denk ik).

Locatie is een grote ruimte met de typische ronde bedden (3 stuks dacht ik), een paar danspalen en wat ander meubilair (banken, tafeltjes ed.). Alles leek me netjes, recent en onderhouden. Douches en toiletten ok, bar ook goed. Stel je niet teveel voor bij het eten - ik kwam om 15:00 aan (100 euro) en er ware nog 6 broodjes ham / kaas. Er waren wat sporen van hotdogs maar deze waren op. Grote ruimte en niet altijd even goed verwarmd (naast de bar en in de toiletten was het ronduit koud). Voor de rokers - kleine ruimte met groot raam & regelmatig gezelschap van de dames. Xbanging films op 80 inch scherm als je echt geen live dames meer kan zien.

Rond 15 uur was het een grote drukte, ik schat ongeveer 50 man voor 5 dames en 1 TS die op dat moment niet allemaal actief waren. Op een gegeven moment dacht ik 16 man rond Caroline te tellen. Denk aan bergen mensen, het was niet helemaal duidelijk wie waar onder lag. Gooi er paar haantjes en befkoningen bij en dit was er voor mij althans helemaal over.

Toch wat gebleven en gelukkig werd het na 16:30 een pak rustiger en aangenamer. De dames waren top, vooral Caroline en Amy(?) (rood setje) hadden mijn aandacht. Over Cathaleya en Alicia Dark valt in andere threads vast wel meer te vinden. Giania TS ziet er in het echt naar mijn mening een stuk beter uit dan op de fotos.

Leuk om eens gedaan te hebben, ik weet niet of ik terug ga - ik kan me meer vinden in andere feestjes denk ik.

Als je niet weet of het iets voor je is zou ik het laatste slot - 17:00-19:00 aanraden, goedkoper en rustiger. Hoe het tussen 12:00-15:00 was weet ik dus niet (ik vermoed ook best wel druk).

Even de bare discussie terzijde, voor iedereen die zoals ik curieus is naar de locatie / organisatie / dames - ik was er gisteren op de KINKY THURSDAY PARTY in Villa Flora.

Zelf ben ik niet te vinden voor bare maar met condoom is een altijd optie blijkbaar.

Over de locatie: naar mijn mening voldoende parking alhoewel hij bijna vol stond. Later bleek dat dit het drukste moment was. Paar mensen voor me, even de sneltesten afnemen, sleutels achter laten en dan kan je naar de ruimte met lockers (heb 10 min moeten aanschuiven denk ik).

Locatie is een grote ruimte met de typische ronde bedden (3 stuks dacht ik), een paar danspalen en wat ander meubilair (banken, tafeltjes ed.). Alles leek me netjes, recent en onderhouden. Douches en toiletten ok, bar ook goed. Stel je niet teveel voor bij het eten - ik kwam om 15:00 aan (100 euro) en er ware nog 6 broodjes ham / kaas. Er waren wat sporen van hotdogs maar deze waren op. Grote ruimte en niet altijd even goed verwarmd (naast de bar en in de toiletten was het ronduit koud). Voor de rokers - kleine ruimte met groot raam & regelmatig gezelschap van de dames. Xbanging films op 80 inch scherm als je echt geen live dames meer kan zien.

Rond 15 uur was het een grote drukte, ik schat ongeveer 50 man voor 5 dames en 1 TS die op dat moment niet allemaal actief waren. Op een gegeven moment dacht ik 16 man rond Caroline te tellen. Denk aan bergen mensen, het was niet helemaal duidelijk wie waar onder lag. Gooi er paar haantjes en befkoningen bij en dit was er voor mij althans helemaal over.

Toch wat gebleven en gelukkig werd het na 16:30 een pak rustiger en aangenamer. De dames waren top, vooral Caroline en Amy(?) (rood setje) hadden mijn aandacht. Over Cathaleya en Alicia Dark valt in andere threads vast wel meer te vinden. Giania TS ziet er in het echt naar mijn mening een stuk beter uit dan op de fotos.

Leuk om eens gedaan te hebben, ik weet niet of ik terug ga - ik kan me meer vinden in andere feestjes denk ik.

Als je niet weet of het iets voor je is zou ik het laatste slot - 17:00-19:00 aanraden, goedkoper en rustiger. Hoe het tussen 12:00-15:00 was weet ik dus niet (ik vermoed ook best wel druk).
die befkoningen zijn een pest
als het wat te lang duurt krijgen ze mijn elleboog in hun ribben
werkt altijd

Ik ben 2x geweest en telkens zeer druk. Vanaf het goedkoper tarief wordt het nog drukker. De vroege vogels blijven en er komt een nieuwe horde mannen binnen. Meestal rond 16u30 rustiger maar dan vaak minder dames aan het werk dus even lang aanschuiven. Je mag rekenen op steeds 10 a 12 man per dame. Wel ben ik benieuwd naar de andere feestjes want na mijn Soa zal ik niet snel nog een bare meedoen. Risico van het vak zoals sommigen het zeggen maar op voorlopig is het bij mij 50% kans op een Soa en dat vind ik zeer veel. Meestal is het om 17u gedaan dus als het nu tot 19u was zal het veel rustiger geweest zijn veronderstel ik. Niet het reguliere uur 😅.

Ik ben 2x geweest en telkens zeer druk. Vanaf het goedkoper tarief wordt het nog drukker. De vroege vogels blijven en er komt een nieuwe horde mannen binnen. Meestal rond 16u30 rustiger maar dan vaak minder dames aan het werk dus even lang aanschuiven. Je mag rekenen op steeds 10 a 12 man per dame. Wel ben ik benieuwd naar de andere feestjes want na mijn Soa zal ik niet snel nog een bare meedoen. Risico van het vak zoals sommigen het zeggen maar op voorlopig is het bij mij 50% kans op een Soa en dat vind ik zeer veel. Meestal is het om 17u gedaan dus als het nu tot 19u was zal het veel rustiger geweest zijn veronderstel ik. Niet het reguliere uur 😅.
Ja, ik was ook verbaasd dat het tot 19:00 uur doorging... Ik denk dat vanaf 17:00 iedereen op tijd thuis wil zijn voor het avondeten. Vandaar dat het slot 17:00-19:00 best wel aangenaam was. Voldoende dames actief ook. Maar ik dacht inderdaad dat 19:00 een uitzondering is voor Elle.

Terug
Bovenaan Onderaan