Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDus ik loop rond in Menen en zoek naar huis zonder bel.... LOLMaandag stond de advertentie online en dus van de nood een deugd gemaakt
heb me deze afspraak niet beklaagd. Ik kan alleen maar al het positieve van hierboven volmondig beamen.
Bij het toekomen aan de plaats van afspraak had ik wel even een twijfel. Het betreft een rijhuis in Menen, en er is geen bel... (wat ik altdij raar vind, but that's me) snel nog even sms gestuurd en dan kloppen maar
Ik zou gewoon blijven uitkijken wanneer de advertentie weer online komt en dan een sms sturen. Je krijgt dan van Elle/eefje het juiste adresDus ik loop rond in Menen en zoek naar huis zonder bel.... LOL
En ik maar kloppen op de deuren in Menen.Ik zou gewoon blijven uitkijken wanneer de advertentie weer online komt en dan een sms sturen. Je krijgt dan van Elle/eefje het juiste adres
scheelt een hoop zoekwerk in Menen haahahahaha
Ik denk het ook, laatste keer was september denk ik.Niet meer online de laatste maanden. Zou ze gestopt zijn…?
Hoe komt het dat jij dit weet?Ontvangt nu en dan nog wel