- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik had deze blonde Ella al een paar keer zien staan, maar van op afstand trok ze me niet aan en leek ze me wat afstandelijk.
Tot ik er vorig weekend langs het raam passeerde en dat mooie snoetje me overhaalde toch eens binnen te stappen.
Na de plichtplegingen voor een basis pretpakket ons ontdaan van het overtollige textiel. Nog even een kort wasje en dan op bed beland.
Toch wel een knappe body en mooie tietjes.
Ze begon met wat strelen en teasen en ik mocht met mijn handen ook overal aanzitten.
Daarna het rubbertje er rond en begon ze aan dogielovers verwenbeurt.
Eerst nog wat teveel met gebruik van haar hand, maar nadat ik haar vroeg die weg te laten en alleen haar mondje het werk te laten doen, was het heel wat beter.
Daarna eerst in missio en dan zij on-top, waarbij ik het cd-tje volspoot.
Na de daad opnieuw beiden een wasje en een babbeltje over koetjes en kalfjes en klaar om de nacht in te duiken.
Al bij al een leuke meid, waar wel meer mogelijk is, maar ondanks haar 21 jaar lijkt ze me toch soms wat onwennig.
Maar ik denk dat ik er nog wel eens langs ga.
Ze werkt van 12 uur 's middags tot middernacht, maar soms neemt ze door de dag eens een paar uurtjes vrij en blijft ze 's nachts wat langer.
Tot ik er vorig weekend langs het raam passeerde en dat mooie snoetje me overhaalde toch eens binnen te stappen.
Na de plichtplegingen voor een basis pretpakket ons ontdaan van het overtollige textiel. Nog even een kort wasje en dan op bed beland.
Toch wel een knappe body en mooie tietjes.
Ze begon met wat strelen en teasen en ik mocht met mijn handen ook overal aanzitten.
Daarna het rubbertje er rond en begon ze aan dogielovers verwenbeurt.
Eerst nog wat teveel met gebruik van haar hand, maar nadat ik haar vroeg die weg te laten en alleen haar mondje het werk te laten doen, was het heel wat beter.
Daarna eerst in missio en dan zij on-top, waarbij ik het cd-tje volspoot.
Na de daad opnieuw beiden een wasje en een babbeltje over koetjes en kalfjes en klaar om de nacht in te duiken.
Al bij al een leuke meid, waar wel meer mogelijk is, maar ondanks haar 21 jaar lijkt ze me toch soms wat onwennig.
Maar ik denk dat ik er nog wel eens langs ga.
Ze werkt van 12 uur 's middags tot middernacht, maar soms neemt ze door de dag eens een paar uurtjes vrij en blijft ze 's nachts wat langer.