Genietertje2024
Stamgast
Ik ook jammer genoegOntvangt morgen een dagje, moet jammer genoeg werken
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk ook jammer genoegOntvangt morgen een dagje, moet jammer genoeg werken
Hold your horses....She's back !
Iemand ervaring met Ella hoe ze is ? Is straks mijn eerste keer bij haar en met een Nederlandse sprekende meid en ben wel wat zenuwachtig.Hold your horses....
Ella weet haar planning nog niet. Haar nu overspoelen met aanvragen heeft geen zin en leidt tot frustratie aan beide kanten....
Geniet 2222 is waarschijnlijk nog aan het bekomen of nagenietenBen heel benieuwd naar je ervaringen!
Hopelijk doe je ons echt watertanden
Nog altijd geen recensie?Iemand ervaring met Ella hoe ze is ? Is straks mijn eerste keer bij haar en met een Nederlandse sprekende meid en ben wel wat zenuwachtig.
Je vertelt wel erg weinig over je ontdekking.Is voor mij toch de ontdekking van 2023
Met een recensie, bijvoorbeeld.Je vertelt wel erg weinig over je ontdekking.
Jammer dat je ons niet laat meegenieten van je avontuur.
Waarom? Op alle vlakken 5 sterren is een toppertje geloof mij ze zijn zeldzaamMet een recensie, bijvoorbeeld.
Neenheeft ze een limiet ivm leeftijd klant ?
Ik geloof u. Op RL straalt ze dat ook uit. Een ding is spijtig ik geraak er maar niet mee in contact. Op WhatsApp heb ik al verscheidene keren een berichtje gestuurd maar ze wil maar niet antwoorden. Ik weet ook niet waarom ze boos is op mij we hebben elkaar nog nooit ontmoet. Mr. Vaneigne wil jij eens een goed woordje doen voor mij ? Ik zou u eeuwig dankbaar zijn.Morgen ga ik er voor de 3de keer naartoe. Een absolute topper.
Haha! Als haar op straat zou tegenkomen... gewoon de onschuld zelf!Gewoon girl next door gezichtje maar wel een toppertje hoor volgende week terug afspraakje met haar
Mooie eerste recensie!Als niet-frequente wandelaar heb ik maar weinig ervaring met sekswerkers. Na het lezen van enkele reviews hier dan maar gekozen voor Ella. Dit is dan ook mijn eerste review.
En eerlijk gezegd was het een fantastisch ervaring. Bij het binnengaan voelde ik me onmiddellijk op mijn gemak. Ik had het gevoel dat het mijn lief was die me enkele weken had moeten missen.
Een passionele kus, strelen, teasen,... de toon was gezet voor een heerlijke ervaring. De kledij ging er spelenderwijs af terwijl we elkaars lichaam ontdekten.
Kleine pauze voor het financiële en het opfrissen en daarna was het vertrokken voor een uur stomende seks.
Eerst haar wat verwend, waar ze duidelijk van genoot zowel met de vingers als met de tong. Daarna heeft ze mij gepijpt, gevarieerd van zachtjes likken naar de zuigkracht dat niet moet onderdoen voor een industriële stofzuiger.
Na een eindje 69 vond Ella het tijd om het condoompje aan te trekken door de niet mis te verstane Westvlaamse woorden te gebruiken: "Kwille Jo voelen". Wie was ik om haar dat te ontzeggen? Botergeil stond ze en de jongeheer stond als van oudsher staalhard.
Wat volgde was heerlijke seks, verschillende posities en na afwisselend zacht en hard neuken klaargekomen met zij on top naar de klimax.
Na de seks wat opgefrist en met een vrolijk gezicht gaan werken (Bijna had ik de afspraak moeten afzeggen).
Kans op herhaling 100 percent, maar daar ze maar 2 dagen per week werkt zal ik misschien wat geduld moeten oefenen.
Jawel, nu echter X mas breakGoeiemorgen! Is Ella nog actief?
En... daarna uitgebreid samen het nieuwe jaar 'vieren'?Jawel, nu echter X mas break
Helaas niet met mij, ben in januari "gehandicapt om te gaan wandelen"En... daarna uitgebreid samen het nieuwe jaar 'vieren'?