stuur haar gewoon een berichtje... weet je het meteen!iemand die kan bevestigen dat ze werkelijk in de avond dienst in Gent staat? Dan rij ik nu tot in Gent! Pak dichter dan Genk voor me
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenstuur haar gewoon een berichtje... weet je het meteen!iemand die kan bevestigen dat ze werkelijk in de avond dienst in Gent staat? Dan rij ik nu tot in Gent! Pak dichter dan Genk voor me
Heb haar nr niet bewaard en haar ad staat niet meer online. Je mag het altijd doorgeven via PM of zelf even voor me vragen aan haarstuur haar gewoon een berichtje... weet je het meteen!
Update:
Het klopt… ze zit in Gent achter het raam… de komende 3 dagen nog
Idd, dat heeft ze me ook eens verteld. Ze zei toen ook dat ze na die club hier begonnen is achter het raam in Gent maar daarna naar rendez-vous hotel geswitcht is. Dus blijkbaar terug nu naar haar roots? Of ze is daar nooit mee gestopt en ze pendelt tussen rendez-vous in Genk en raam in Gent.ze vertelde me laatst dat ze vroeger in een club gewerkt had waar ze vaak 12u nonstop moest werken. En dat je eigen baas zijn in een rendez vous hotel wel wat administratief werk was, maar nog altijd beter dan non stop werk.
Bizar dat ze nu dan achter een raam gaat staan in Gent? Tenzij dat per uur beter verdiend en ze het geld echt nodig moest hebben. who knows
Ze vermelde mij dat ze 4 januari terug zou zijn in Genk. Dus ik ga er dan van uit dat ze op en neer pendelt?Idd, dat heeft ze me ook eens verteld. Ze zei toen ook dat ze na die club hier begonnen is achter het raam in Gent maar daarna naar rendez-vous hotel geswitcht is. Dus blijkbaar terug nu naar haar roots? Of ze is daar nooit mee gestopt en ze pendelt tussen rendez-vous in Genk en raam in Gent.
Ja blijkbaar. Het verbaasde me eerlijk gezegd een beetje toen ik las dat ze in Gent achter het raam zit. Dat lijkt met toch nog iets anders dan in rendez-vous hotel ontvangen. Nu, het het is haar keuze (hopelijk) natuurlijk.Ze vermelde mij dat ze 4 januari terug zou zijn in Genk. Dus ik ga er dan van uit dat ze op en neer pendelt?
Ja vond het ook heel apart, maar hopelijk is ze dan 4 januari weer terug.Ja blijkbaar. Het verbaasde me eerlijk gezegd een beetje toen ik las dat ze in Gent achter het raam zit. Dat lijkt met toch nog iets anders dan in rendez-vous hotel ontvangen. Nu, het het is haar keuze (hopelijk) natuurlijk.