Voormalig lid 14445
Wandelaar
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/emmeloord/2179706-ella https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekkere-spaanse-milf-altijd-geil_4356233
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Vanmorgen bij Ella geweest. Ze ontvangt in een appartementje in Emmeloord. Ik had een afspraak om 10.00 uur en ik was mooi op tijd. 10 minuten voor tijd Ella gebeld dat ik in haar straat stond en op welk nummer ze woonde, ik kreeg een voicemail, dan maar op het andere nummer, wederom voicemail. Dan maar ff wachten en om 10.00 nogmaals gebeld, nu nam ze wel op, met een slaperige stem, ze vertelde dat ze me 10 minuten later zou terugbellen. Eigenlijk was ik er al klaar mee en ging eens kijken of er in Lelystad nog een leuke dame beschikbaar was. Die was er wel (vond ik tenminste), maar uiteindelijk belde Ella en gaf haar huisnummer. Toevallig stapte ik met een andere man de flat naar binnen en toevallig ging hij daar naar binnen waar ik ook moest zijn. Ik had al geen zin meer, maar ging toch naar binnen. Ella verontschuldigde zich en zei dat het de " chef van het huis" was. Ik werd meteen haar slaapkamer ingeleid en ze gaf me een kus. Deze kus was niet al te fris, mevrouw stonk uit haar mond, kwam van gezellige avond daarvoor zei ze. Mijn zin werd steeds minder en ook omdat ze 2 telefonen daar had liggen die constant berichtgevingen lieten horen. Ging ook nog eens de radio aan op een k*tzender, leuk zei ze Lekkere muziek, ehh dus...
Ik had een afspraak voor een uur, heb dit direct teruggezet naar een half uur. Ik wilde wel weg maar met een smeekbede van haar toch gebleven.
Haar slaapkamertje is een grote rotzooi, overal ligt wat, je kan je kont niet keren. Ella is volgens mij ouder dan ze opgeeft (65+), hangborsten en er zit een behoorlijke bos haar rond haar kutje.
Ik mocht op bed liggen en ze begon met massage olie me in te smeren, Masseren kun je het niet noemen eigenlijk, daarna een hand glijdend tussen mijn billlen naar pielemans,
Die begon al goed te rijzen en ik vroeg haar om me lekker te pijpen, op haar knieën op bed en ik ervoor, ze adverteert tenslotte ook met deepthroat en zonder condoom. Het laatste deed ze niet en het deepthroaten was ook niets. Uiteindelijk heeft ze me klaar gepijpt en kreeg ik een vochtig doekje toegeworpen om pielemans ff schoon te maken. Daarna ging Ella op bed liggen met de beentjes gespreid en of ik haar wilde vingeren en beffen. Ik heb bedankt en me aangekleed.
Een douchegelegenheid was er niet, gelukkig kon ik op mijn werk wel douchen.
Voor mij zeer zeker geen herhaling!
Veel mogelijkheden heb ik niet aangestipt want daar zijn we niet aan toegekomen en dus niet gedaan.
Ik had een afspraak voor een uur, heb dit direct teruggezet naar een half uur. Ik wilde wel weg maar met een smeekbede van haar toch gebleven.
Haar slaapkamertje is een grote rotzooi, overal ligt wat, je kan je kont niet keren. Ella is volgens mij ouder dan ze opgeeft (65+), hangborsten en er zit een behoorlijke bos haar rond haar kutje.
Ik mocht op bed liggen en ze begon met massage olie me in te smeren, Masseren kun je het niet noemen eigenlijk, daarna een hand glijdend tussen mijn billlen naar pielemans,
Die begon al goed te rijzen en ik vroeg haar om me lekker te pijpen, op haar knieën op bed en ik ervoor, ze adverteert tenslotte ook met deepthroat en zonder condoom. Het laatste deed ze niet en het deepthroaten was ook niets. Uiteindelijk heeft ze me klaar gepijpt en kreeg ik een vochtig doekje toegeworpen om pielemans ff schoon te maken. Daarna ging Ella op bed liggen met de beentjes gespreid en of ik haar wilde vingeren en beffen. Ik heb bedankt en me aangekleed.
Een douchegelegenheid was er niet, gelukkig kon ik op mijn werk wel douchen.
Voor mij zeer zeker geen herhaling!
Veel mogelijkheden heb ik niet aangestipt want daar zijn we niet aan toegekomen en dus niet gedaan.