Deze sprong in het diepe was het nieuwe contact zeker waard! Donderdag stuurde ik een app naar Ella, een reactie volgde snel & het bezoek van gisterochtend was vrijwel direct gepland. Ella ontvangt in een voor mij bekende flat te Voorburg en in de ochtend verliep de communicatie ook vlot, ik kon meteen naar binnen gaan. Appartement, hygiëne, handdoeken etc. waren ook tip top!
Maar goed, er verscheen gisterochtend een zéér aantrekkelijke & toegankelijke dame van mid-dertig voor me. De foto's op Kinky kan ik enkel beamen, in real-life vind ik haar nog mooier, met haar uitdagende blik. Ik had wat gezonde spanning, maar het ijs was snel gebroken. Na betaling & een opfrismomentje liep ik terug naar de kamer waar Ella me op wachtte in haar sexy lingeriesetje.
Na wat small talk was het 'moment van' onvermijdelijk en ik tastte Ella's gewilligheid af door op subtiele wijze met mijn tong langs haar lippen te gaan. Dat beantwoordde ze met volle teugen & ondertussen stond mijn gereedschap al snel fier overeind. We ontdeden elkaar van de resterende kleding, ik legde haar op bed & zette de tongsessie voort die steeds vuriger werd tijdens het pussysliden. Ella drukt haar heupen heerlijk tegen mijn lid aan, terwijl ze die stevig vasthield. Vurig tongzoenen & tegelijkertijd lekker pussysliden, heerlijk!
Een verdere verkenning naar beneden volgde van nek, hals, borsten, navel tot dijen etc. en met wat 1e voorzichtige halen begon ik haar te beffen. Ik schroefde het tempo op, wisselde bewegingen af, liet af en toe mijn vingers over haar clit gaan en zo te merken kon Ella dat erg waarderen. Ze werd steeds natter, kwam steeds meer in beweging en na enige tijd drukte ze al schokkend haar hand tegen haar poesje. Ik moest dus even pas op de plaats maken, maar Ella kwam overeind, gaf een innige tongzoen & begon me te pijpen terwijl ik op mijn knieën op het bed zat. Dat was in 1e instantie wat slapjes, dus ik vroeg haar om wat ruiger & dieper te werk te gaan. Zonder ernaar te vragen sloeg Ella mijn ballen al likkend/zuigend niet over, hmmm!
T.z.t. ging het condoompje er overheen & zetten we de sessie voort in missionaris. Ella drukte haar heupen weer tegen me aan & het leek erop dat ze weer in extase kwam, dus even rustig aan doen. Verder nog zijwaarts & in cowgirl geneukt, terwijl het tongen intens doorging. Het leek wel of Ella mijn tong in haar bezit wilde nemen, erg nice! Na enige tijd was het hoogtepunt in de wilde cowgirl onvermijdelijk & spoot ik het rubbertje vol. We hebben nog even relaxed nagepraat, wat gezoend/getongd & alle geilheid onder de douche van elkaar afgespoeld. Na wat laatste woorden en ietsje over tijd stapte ik met een zéér voldaan gevoel de deur uit.
Conclusie:
Het pijpen kon misschien ietsje beter, ik houd van wat ruiger werk door mijn besneden pik, maar dat deed niets af aan het geheel. Ik geef Ella alsnog 5 sterren: cosy, relaxed, betrouwbaar, geen klokkijkster & helemaal mijn type! Dat is, slank, aantrekkelijk, mooie ogen, sexy & stijlvolle uitstraling, actief, bovenal heerlijk 'naturel' (dus geen overdreven opschmuk, opgespoten lippen etc.). Overigens merkte ik weinig van haar fake borsten ondanks dat je een litteken zag zitten, want deze voelden gewoon naturel aan en vielen wat naar de zijkant (maakt me verder ook totaal niets uit).
Herhalingsgevaar? Jazeker, want ik kreeg wat ik in gedachten had! Hopelijk vind ik aankomende week nog een gaatje in mijn agenda, gezien Ella na volgend weekend weg zal zijn.