Frankdeplank
Wandelaar
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Omdat Vanessa er niet was bij deze dame binnengewandeld omdat ik haar er echt goed zag uitzien. Ze had een geil outfitje aan en een bril die haar er nog 10x geiler liet uitzien waarom ik haar echt lekker vond waren haar vormen ze heeft wel iets van vetjes maar daar heb ik persoonlijk geen problemen mee
Ik val wel op vlaamse milfs zo kan ik haar zeker wel noemen, al had moest ik wel 2x kijken toen ze me vertelde dat ze 45 is.
binnen gewandeld voor 50€ voor standaardpakketje.
Ze ontkleede zich en bewonderde haar enorme borsten haar lekkere dikke billen echt een super prachtig figuur. Haar geile kousen liet ze aan en begon me lekker te zuigen. Toen vroeg ze welke posities ik graag wou en toen zei ik dat ze op me mocht komen zitten en heeft ze lekker op me gereden daarna omgewisseld naar doggy waarbij ze haar kont goed omhoog gooide en haar lichaam platlegde ook haar benen waren goed open. Lang duurde het niet haha wat had je verwacht met zon geilerd.
Ik vind haar heel aangenaam bleek ook niet zo'n tijdsdruk te hebben precies en kon met haar wel goed babbelen.
Ze vertelde me dat ze Maandag & Woensdag niet werkt.
Ik val wel op vlaamse milfs zo kan ik haar zeker wel noemen, al had moest ik wel 2x kijken toen ze me vertelde dat ze 45 is.
binnen gewandeld voor 50€ voor standaardpakketje.
Ze ontkleede zich en bewonderde haar enorme borsten haar lekkere dikke billen echt een super prachtig figuur. Haar geile kousen liet ze aan en begon me lekker te zuigen. Toen vroeg ze welke posities ik graag wou en toen zei ik dat ze op me mocht komen zitten en heeft ze lekker op me gereden daarna omgewisseld naar doggy waarbij ze haar kont goed omhoog gooide en haar lichaam platlegde ook haar benen waren goed open. Lang duurde het niet haha wat had je verwacht met zon geilerd.
Ik vind haar heel aangenaam bleek ook niet zo'n tijdsdruk te hebben precies en kon met haar wel goed babbelen.
Ze vertelde me dat ze Maandag & Woensdag niet werkt.
Laatst bewerkt: