- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/je-komt-zeker-weer-_7766640
- Totale kosten (in euro)
- € 70
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Elize adverteert op Kinky. Ze heeft in een massagesalon gewerkt en dat is te merken. Ze is een vrij slanke, bijna magere dame. Ze ontvangt in een appartement in het Zuiden van de stad Groningen. Ben nu twee keer bij haar geweest. De eerste keer was een afknapper, of eigenlijk afknijper, want ze moest volgens mij nodig naar toilet. Zo snel maakte ze zich er van af. Een korte massage en doei.
De tweede keer zat ze op een ander adres en had ik niet door dat ik met haar te maken had. Ik zag haar en ze zag mij en er was herkenning. Ik baalde op dat moment, maar de nood was te hoog. Toen we spraken over de vorige ontmoeting verontschuldigde zij zich daar voor. Ze vertelde dat ze toen helemaal niet lekker in haar vel zat.
En inderdaad de huidige massage was stukken beter en ze was kalm en vriendelijk, pijpen deed ze zelfs niet onverdienstelijk. Kortom, dit half uurtje was absoluut positiever dan de vorige keer. Daarom zal ik mijn recensie richten op de laatste keer. Herhalingsgevaar matig, kleine borstjes heeft ze en ik mag graag iets in mijn handen hebben.
De tweede keer zat ze op een ander adres en had ik niet door dat ik met haar te maken had. Ik zag haar en ze zag mij en er was herkenning. Ik baalde op dat moment, maar de nood was te hoog. Toen we spraken over de vorige ontmoeting verontschuldigde zij zich daar voor. Ze vertelde dat ze toen helemaal niet lekker in haar vel zat.
En inderdaad de huidige massage was stukken beter en ze was kalm en vriendelijk, pijpen deed ze zelfs niet onverdienstelijk. Kortom, dit half uurtje was absoluut positiever dan de vorige keer. Daarom zal ik mijn recensie richten op de laatste keer. Herhalingsgevaar matig, kleine borstjes heeft ze en ik mag graag iets in mijn handen hebben.