- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2010192-elizabeth
- Totale kosten (in euro)
- 150
Ik ben een paar keer bij Elizabeth geweest en dat is prima bevallen. Ik ging voor normale sex maar ze duwt uit zichzelf haar borsten of kont in je gezicht, en als je een klik hebt dan kan ze lekker meebewegen met beffen. Bij mij deed ze pzc maar dat staat niet in haar mogelijkheden, dus wederom alleen bij een klik denk ik.
Daarnaast is Elizabeth goedlachs, snel en duidelijk met afspreken en (ik weet even geen ander woord) charmant. Last but not least de foto's zijn echt van haar, en ze heeft echt een mooie kont maar niet overdreven, en voor de liefhebbers mooie voeten.
Ze adverteerde met normale sex €150 en dominant/sm voor €200. Helaas nu alleen €200 en dat word me in combinatie met de afstand te gek.
Daarnaast is Elizabeth goedlachs, snel en duidelijk met afspreken en (ik weet even geen ander woord) charmant. Last but not least de foto's zijn echt van haar, en ze heeft echt een mooie kont maar niet overdreven, en voor de liefhebbers mooie voeten.
Ze adverteerde met normale sex €150 en dominant/sm voor €200. Helaas nu alleen €200 en dat word me in combinatie met de afstand te gek.