- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 170
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Tijdens een babbeltje met Marlene op haar vaste plek rechts van de TV op de bank wekte een slanke dame in een luchtig zomerjurkje mijn interesse. Bleek achteraf Eliza te zijn. Vermoedde in dezelfde leeftijdscategorie als Marlene. Eliza zegt Poolse te zijn. Spreekt vlot Duits. Engels kan ook maar verkiest de Duitse taal.
Eerste kennismaking van half uurtje zeer goed bevallen. Vrolijke, vlotte dame die van aanpakken weet en inspeelt op wat je graag hebt. Lachebek ook.
Later op de dag vond ik Marlene niet meer, dus ben ik nogmaals met Eliza naar boven gegaan. Ik hou van vanilla sex en blijkbaar Eliza ook. Gestart met haar wat te masseren en daarna de rollen omgedraaid. Gevraagd om mijn orgasme zo lang mogelijk uit te stellen door te edgen... een uitdaging die Eliza graag en met succes aanging.
Ouder dan vele andere dames in Sixsens maar wel prima drive om het volledig naar je zin te maken.
Eerste kennismaking van half uurtje zeer goed bevallen. Vrolijke, vlotte dame die van aanpakken weet en inspeelt op wat je graag hebt. Lachebek ook.
Later op de dag vond ik Marlene niet meer, dus ben ik nogmaals met Eliza naar boven gegaan. Ik hou van vanilla sex en blijkbaar Eliza ook. Gestart met haar wat te masseren en daarna de rollen omgedraaid. Gevraagd om mijn orgasme zo lang mogelijk uit te stellen door te edgen... een uitdaging die Eliza graag en met succes aanging.
Ouder dan vele andere dames in Sixsens maar wel prima drive om het volledig naar je zin te maken.