Amsman2022
Newbie
- 8
- 18/09/22
- 1
Could you please inform how much you paid for standard S/F if that is okay with you. Thanks.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat heb je betaald?Ik schrijf deze recensie met name om jullie (gewaardeerde mede-wandelaars) te laten weten dat ze er wel degelijk nog is.
Nog steeds aan de Boomsteeg (vanuit de Zeedijk komend links); of La Vie ooit weer haar thuisbasis wordt, dat staat in de sterren geschreven?!
Over sterren gesproken, zij blijft er absoluut één.
Ik heb al vaker geschreven dat het een vrolijke, gezellige en humoristische dame is; maar dat zijn er wel meer. Daarnaast en met name, en laten we eerlijk zijn beslist niet onbelangrijk, ze ziet er zo giga-fantastisch heerlijk uit als ze in dat (net iets te korte rokje (jamjam) voor je uitloopt) naar haar kamer.
Als ze dan uiteindelijk de kleine man groter heeft gekregen, het slobberen verfijnt EN m.n. boven mijn gezicht gaat 'zitten', dan ... dan ... dan heb ik niet veel meer nodig.
Ik denk achteraf dan altijd (als ik bijzonder goedgehumeurd door Amsterdam flaneer) ... als dit het hiernamaals zou zijn, dan ..... here I come.
En komen heb ik gedaan, maar dat moge duidelijk zijn. Gewoon (uit de) tenen-werk.
Kom al jaren bij haar, nooit geweten dat ze ook pzc doet.Een tijdje geleden bij deze topper geweest
Dame spreekt uitstekend Engels.
Zeer goede hygiëne
Heerlijke PZC gekregen. 2 standjes.
Ik was tevreden en zal zeker terug komen
M'n excuses. Dat klopt, zal PMC moeten zijnKom al jaren bij haar, nooit geweten dat ze ook pzc doet.
What is PMC or PZC and the price of it.Been coming to her for years, never knew she also does pzc.