Marcelleke
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Beffen
- Fisting
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Plassex
- Soft SM
- Tussen borsten (russisch)
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Duits
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 300
Ik heb met haar in februari een afspraak gemaakt. Een dag op voorhand via whatsapp geboekt en op het afgesproken uur stond zij aan het raam mij op te wachten. We namen samen de lift naar boven en kwamen in haar mooie ruime kamer. Er is een douche, een badkamer en boven het bed een spiegel.
Elissa is een heel knappe jonge dame die van wanten weet.
Wat volgde was een super leuke sessie met facesitting, strapon en fisting. Bij gebrek aan lange handschoenen kwam ze creatief uit de hoek met het rolletje vuilnisemmer zakjes. Arm erin, condoom over de hand en vlot mijn gaatje extra diep gefist.
Meteen erna wilde ze het met haar voet proberen. Nu trok ze een zwarte latex handschoen gevouwen over haar voet, condoom erover en even later verdween haar voetje in mijn aars.
Omdat ik haar ook wilde proeven, kwam ze op mij zitten. De beloofde golden shower kwam echter niet. Het lukte haar gewoon niet.
We eindigden met haar on top en klaarkomen op haar mooie grote borsten.
We bleven even napraten. Ze praat beter Duits dan Engels, wat bij mij ook het geval is.
Mijn bezoek had haar zeer bevallen.
Onlangs stuurde ze mij in een WhatsAppberichtje dat ze van 4 tot 16 april terug is.
Net nu ik in het buitenland zit, jammer...
Elissa is een heel knappe jonge dame die van wanten weet.
Wat volgde was een super leuke sessie met facesitting, strapon en fisting. Bij gebrek aan lange handschoenen kwam ze creatief uit de hoek met het rolletje vuilnisemmer zakjes. Arm erin, condoom over de hand en vlot mijn gaatje extra diep gefist.
Meteen erna wilde ze het met haar voet proberen. Nu trok ze een zwarte latex handschoen gevouwen over haar voet, condoom erover en even later verdween haar voetje in mijn aars.
Omdat ik haar ook wilde proeven, kwam ze op mij zitten. De beloofde golden shower kwam echter niet. Het lukte haar gewoon niet.
We eindigden met haar on top en klaarkomen op haar mooie grote borsten.
We bleven even napraten. Ze praat beter Duits dan Engels, wat bij mij ook het geval is.
Mijn bezoek had haar zeer bevallen.
Onlangs stuurde ze mij in een WhatsAppberichtje dat ze van 4 tot 16 april terug is.
Net nu ik in het buitenland zit, jammer...