Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVandaag na het lezen van de recensies ook eens bij Elisa binnen gestapt.Ze keek wat terughoudend aan het raam maar binnen ontdooide ze snel.Heerlijke meid met wondermooie borsten.Leuk half uurtje mee beleefd en veel plezier mee gehad.Lekkere ondeugende meid die me snel zal terug zienToen ik deze knappe dame in haar zeer uitdagende latexpakje zag, was ik meteen verkocht.
En eens op haar kamer, was ik volledig verbluft van haar perfecte naakte lichaam.
Zeer spontaan karakter en schattige lachje, humor, onbeschrijfelijk knap lichaam en dan die magnifieke borsten, maakten dat deze kennismaking al goed begonnen was.
Op haar initiatief, bond ze m'n ballen met een elastiekje vast, zodat m'n erectie keihard bleef, en na een heerlijke geile pijp en befbeurt, kwam dit geil katje on top en neukte mij in de zevende hemel, echt geil om zo'n knappe griet on top te zien bewegen. Geregeld kwam ze met haar grote borsten in m'n gezicht, zodat ik m'n zuigkunsten aan haar tepels mocht waarmaken, heerlijk!
En terug op haar initiatief volgde een reeks seksstandjes, waarbij ik haar hele lichaam kon ontdekken.
Dit schatje heeft heel wat talenten!
Adres is nu ss 12/3
Is dat een beetje een ruime kamer... met tweepersoonsbed?mee naar boven met de lift en dezelfde kamer als Alexia die voorheen daar werkte met spiegelplafond ,
Heel grote kame met 2 persoonsbed en grote jaccuziIs dat een beetje een ruime kamer... met tweepersoonsbed?
Last van claustrofobie? Of is er een andere reden voor je vraag?Is dat een beetje een ruime kamer... met tweepersoonsbed?
Neen! Maar heb wél een hekel aan de kleine peeskamertjes met eenpersoonsbed. Vandaar de vraag.Last van claustrofobie? Of is er een andere reden voor je vraag?
Enkel in de dagshift?Terug aanwezig ss 22/3
Ja inderdaag enkel dagschift.Enkel in de dagshift?
Is ze echt zo klein? 1,55m, 45kg?Maandag tijdens dat de Rode Duivels met hun ballen bezig waren, heb ik dit hemelse duiveltje bezocht, om met mijn ballen te spelen.
En godverdomme, wat een geil poppetje is me dat!
Ze zuigt goddelijk en naturel en spaart geen moeite om dit langdurig te doen.
Haar fris, zijdezacht en strak kutje verwennen was verrukkelijk.
De dans op de paal met haar magnifieke borsten die lekker in mijn gezicht knalde was pure geile fun.
Daarna nog een opeenvolging van geile standjes die mij volledig gek maakte, met af en toe een kleine pauze om wat terug op krachten te kunnen komen en niet te snel te schieten, want dit poppetje heeft energie te over.
Met de beetje kracht die ik nog had, mocht ik het op z'n hondjes eindigen, met zicht op haar wondermooie kont heb ik in alle rust en zo langzaam mogelijk mijn lul het genot kunnen geven om nog eens extra te kunnen knallen.
Man, man, man, dit hemelse duiveltje is echt een moordwijf, buitengewoon knap en superstrak lichaam, overheerlijke grote tieten en daarbij is ze nog lief, vriendelijk, grappig en supergeil.
Dit noem ik nu een toppertje!
Als ze exact 1,55m is, weet ik niet, ze had high heels aan, maar is inderdaad niet groot, wat wel groot is, zijn haar zalige tietenIs ze echt zo klein? 1,55m, 45kg?
Wil ik wel een keertje met haar op m'n pik... het rondje van de kamer doen! Haha!Als ze exact 1,55m is, weet ik niet, ze had high heels aan, maar is inderdaad niet groot, wat wel groot is, zijn haar zalige tieten
En inderdaad, qua gewicht is dit wel een pluimpje.
Neen, die zal je zelf moeten meenemenStaat daar ook een sofa?
Idd een absoluut toplijf. Goed dat je me eraan herinnert, ik moet bij gelegenheid dat stel toptieten toch eens grondig onderspuitenMaandag tijdens dat de Rode Duivels met hun ballen bezig waren, heb ik dit hemelse duiveltje bezocht, om met mijn ballen te spelen.
En godverdomme, wat een geil poppetje is me dat!
Ze zuigt goddelijk en naturel en spaart geen moeite om dit langdurig te doen.
Haar fris, zijdezacht en strak kutje verwennen was verrukkelijk.
De dans op de paal met haar magnifieke borsten die lekker in mijn gezicht knalde was pure geile fun.
Daarna nog een opeenvolging van geile standjes die mij volledig gek maakte, met af en toe een kleine pauze om wat terug op krachten te kunnen komen en niet te snel te schieten, want dit poppetje heeft energie te over.
Met de beetje kracht die ik nog had, mocht ik het op z'n hondjes eindigen, met zicht op haar wondermooie kont heb ik in alle rust en zo langzaam mogelijk mijn lul het genot kunnen geven om nog eens extra te kunnen knallen.
Man, man, man, dit hemelse duiveltje is echt een moordwijf, buitengewoon knap en superstrak lichaam, overheerlijke grote tieten en daarbij is ze nog lief, vriendelijk, grappig en supergeil.
Dit noem ik nu een toppertje!
Waarom schrijft ze in haar advertentie, dat ze beschikbaar is tot 12 juli?is er tot 7 juli
12 juli dan hé, wees blij ;-)Waarom schrijft ze in haar advertentie, dat ze beschikbaar is tot 12 juli?
Niet twijfelen, 't is echt een goeike!Ik wou vandaag ook bij haar gaan maar iemand was mij voor Maar die man was op 12 min terug buiten
Daar door heb ik mijn twijfels over haar service
Het is al 13 geworden12 juli dan hé, wees blij ;-)