- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vorige week zaterdag deze schoonheid bezocht na de 3x3 basket. Ik twijfelde eerst om binnen te gaan omdat ik het gevoel had dat het te mooi om waar te zijn was. Ze had nogal een stoïcijnse uitstraling. Het was echter een geslaagde date. Het bleek een vriendelijk meisje te zijn en ze is 25 jaar. Ik dacht eerst dat dat weer zo een ging zijn die weet dat ze mooi is en dat ook laat merken maar neen het is een zacht meisje (in al haar betekenissen). Ik vond dat tof snoetje van haar in combinatie met het perfecte lichaam en de borstvergroting maakt het af voor mij zeer geslaagd en haar tattoos passen goed bij haar.
Ik heb voor het eerst sinds lang eens gewoon €50 betaalt. De service die ik kreeg was zeker goed voor dat bedrag. Ik zou het in de toekomst toch beter op deze manier doen want anders wordt deze hobby onbetaalbaar.
Ze streelde mijn ballen en ook streelde ze over mijn lichaam en tepels. Dat vind ik echt de MAX als dames dat doen!!!
Ik heb voor het eerst sinds lang eens gewoon €50 betaalt. De service die ik kreeg was zeker goed voor dat bedrag. Ik zou het in de toekomst toch beter op deze manier doen want anders wordt deze hobby onbetaalbaar.
Ze streelde mijn ballen en ook streelde ze over mijn lichaam en tepels. Dat vind ik echt de MAX als dames dat doen!!!