Gisteren rond een uur of half 6(pm) enkele keren de ss afgelopen. Telkens wanneer ik raam van Elison passeerde had ze in de mot dat ik naar haar gluurde.
Ze beantwoorde mijn gegluur telkens met een hele lieve uitnodigende maar toch ook geile blik.
De derde keer was ik iets de dicht gepasseerd, zag dan pas echt goed hoe mooi ze wel was en gluurde net iets te lang.
Ze maakte haar raampje open,voor ik het wist namen de hormonen het over van het verstand en was ik op weg naar haar kamer.
Door (zeer leuke) omstandigheden was ik op dat moment eigenlijk al helemaal uitgeput. We spraken af voor het basis tarief (50e/20min) en mijn plan was gewoon om "de boel wat af te tasten" (lees kwalificeren voor een opvolgbezoek).
Dacht echt niet dat ik in staat zou zijn om nog iets te kunnen verrichten. Vol bewondering nam ik deze natuurlijke schoonheid helemaal in me op.
Mijn vingers streelde haar van tattoeage naar tattoage. Terwijl ze die toelichte voelde ik hoe zacht huid wel was. Ik vroeg achter haar leeftijd.
Ze is idd nog maar 21. Na de ledematen was het tijd voor de tattoes op haar romp.
Ze ontblote haar borsten. Pure schoonheid, puur natuur, zoals borsten (voor mij) moeten zijn. Zeer mooi gevormde, stevig, jonge exemplaren met prachtige lichte tepels die enorm uitnodigde om gekust, gelikt en gezogen te worden.
Had me op dat moment ingehouden (de tijd tikt en wou de rest nog zien) en mij enkel bij het zachte streelwerk gehouden.
En dan kwam ik bij haar kont terecht. Ook hier enkel het beste van het beste.
Mooie ronde welgevormde stevige kont met boterzachte blanke huid zonder enige vlekje ,spikkeltje deukje of whatever.
Een kont waar ge gewoon je gezicht wil induwen en het er nooit meer weghalen.
Na het verstand overwonnen de hormonen het deze keer van de vermoeidheid en vroeg haar of ik bij haar kon douchen.
Aangezien dat geen probleem was heb ik mijn bezoek met een uur verlengd.
Door haar haarextenties kon ze niet mee onder de douche, maar ze hield me wel gezelschap. Leuk.
Supersnel terug het bed op, face to face. Terwijn ze mijn "kleine broer" streelde nam ik haar gezicht nog even helemaal op.
Prachtige blauwe ogen, mooie neus. Haar lippen waren nog aan het herstellen van een "opvulbeurt" dus die beschrijf ik later wel.
Kon en mocht haar al wel kussen. Mijn handen waren al weer rond haar borsten en al snel volgde mijn tong en lippen. Ik voelde me weer 20.
Het werd gezelliger en gezelliger (verdere inhoud, laat ik aan jullie fantasie over), maar weet dat het uurje sneller voorbij was dan de eerste 10 minuten.
Oja, wat ik vertelde over haar kont, kan je doortrekken naar haar rug. Denk dat ik nog nooit zo een "blanke" rug (mooi wit, zonder enige vlekje, moedervlekje, puistje,..) gezien heb.
Als dat ook je ding zou zijn, wacht niet te lang was ze zou hier ook een tattoe willen laten zetten. (dont do it Elison)
All in all: was eigenlijk fysiek een beetje te moe om deze keer al haar kwaliteiten echt te leren kennen. Toch een van de beste ervaringen en enorm belovend voor de volgende keer.