15 deelnemers en paar voyeurs Heb ik horen zeggen van Elise. Ik was te druk bezig om te tellenLisa, hoeveel mannen waren er op de laatste editie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren15 deelnemers en paar voyeurs Heb ik horen zeggen van Elise. Ik was te druk bezig om te tellenLisa, hoeveel mannen waren er op de laatste editie?
Prima verhouding toch?15 deelnemers en paar voyeurs Heb ik horen zeggen van Elise. Ik was te druk bezig om te tellen
Vind ik ook! Vandaar mijn keuze om enkel bij haar GB's te doen. Het is knus en intiem. Ruimte om te spelen maar ook eens even samen te pauzeren en te kletsen. De andere dames vindek ook super, tof spel met hen en een zeer goede vibePrima verhouding toch?
De laatste keer was vrije inloopGoeie vraag! Vrije inloop…..
Lijkt me een leuke tijd dat je hebtVind ik ook! Vandaar mijn keuze om enkel bij haar GB's te doen. Het is knus en intiem. Ruimte om te spelen maar ook eens even samen te pauzeren en te kletsen. De andere dames vindek ook super, tof spel met hen en een zeer goede vibe
Ik kijk er naar uit, Lisa. Ook om nader kennis te maken met jouVind ik ook! Vandaar mijn keuze om enkel bij haar GB's te doen. Het is knus en intiem. Ruimte om te spelen maar ook eens even samen te pauzeren en te kletsen. De andere dames vindek ook super, tof spel met hen en een zeer goede vibe
Goede verhouding voor wie zoals ik graag 'aan de gang blijft'15 deelnemers en paar voyeurs Heb ik horen zeggen van Elise. Ik was te druk bezig om te tellen
Die slopers i love it15 mannelijke deelnemers bij vier (want het waren er toen volgens de advertentie vier) meiden een goede verhouding?????? Dat zie ik toch anders.
Zeker met van die "slopers" als @Lisa Lefèvre . Ik vind het totaal geen verhouding. De mannen hebben geen enkele kans om het van de vrouwen te winnen.
Daar waar de vrouwen op het einde douchen en fris naar huis gaan, zie je de mannen op hun knieën naar de auto`s kruipen, helemaal kapot.....
Neeee laatste keer waren we met 3. beter toch? Dus meestal 1 op 4-5 maar ook tijd voor 1 op 1-2 Schoon in balans si haha15 mannelijke deelnemers bij vier (want het waren er toen volgens de advertentie vier) meiden een goede verhouding?????? Dat zie ik toch anders.
Zeker met van die "slopers" als @Lisa Lefèvre . Ik vind het totaal geen verhouding. De mannen hebben geen enkele kans om het van de vrouwen te winnen.
Daar waar de vrouwen op het einde douchen en fris naar huis gaan, zie je de mannen op hun knieën naar de auto`s kruipen, helemaal kapot.....
Hier van 't zelfde. Speciaal verlof genomen om voor de eerste maal naar de EVV studio af te zakken. Kijk er al naar uit om de dames te ontmoeten en zeker ook naar jou Lisa!Ik kijk er naar uit, Lisa. Ook om nader kennis te maken met jou
Die dag alvast aangekruist ! Mooie lineup!Bekijk bijlage 48526
Ik laat deze hier even achter
Wordt druk in MechelenDie dag alvast aangekruist ! Mooie lineup!
Ja, dat zijn er al minstens 3 (euh 4 met @Lisa Lefèvre) van op dit forum. Dan is er toch al iets gemeenschappelijk!Wordt druk in Mechelen
Ik niet is het concept ook nietHet zou wel geil zijn om dit als film op te nemen
Heb al wat ervaring. Met gbfilms wel in NL
Zijn.hier nog mensen die dit zien zitten
Is er ergens een website waar die feestjes worden aangekondigd? Ik zag voorlopig enkel de flyer hierboven ergens...
Op haar Twitter vind je het ook terug.Elise van Vlaanderen
elisevanvlaanderen.social
Verplicht account aanmaken..
Denk dat de "Algemeen" tag al super is. Dat kan ook voor de andere locaties natuurlijk. Maar misschien wat moeilijk met evenementen.Op zich mogelijks, maar dan moeten we, als we consequent zijn, iedere GB gaan sticky-en.
Ik zal er een "Algemeen" tag aanhangen, das ook al iets.
Ja had er Jada Sparks ook graag bijgehad op 07/06. Maar twijfel er niet aan dat het met de 3 aanwezige dames ook een spetterend feest zal worden.Doet @Jada Sparks niet meer mee omdat ze elders een exclusief contract heeft, of kan ze niet? Hoe dan ook jammer, want gezien de tijd zou het de eerste keer kunnen worden dat ik naar zo'n evenement kan gaan.
Ik had hetzelfde vermoeden.Doet @Jada Sparks niet meer mee omdat ze elders een exclusief contract heeft, of kan ze niet? Hoe dan ook jammer, want gezien de tijd zou het de eerste keer kunnen worden dat ik naar zo'n evenement kan gaan.