Recensie Elise, Sint-Niklaas (vh Moorsele, Diest) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

coco flanel

Wandelaar
60
28/12/21
38
vandaag bij Elise geweest te Diest. Afspraak gemaakt met slechts 2 smsen ongeveer 2uur op voorhand. Deze jonge dame is zoals op haar foto's .Ze is lief en begripvol. Na het douchen kreeg ik een lapdance waarna we snel overgingen naar meer. Ik heb haar heerlijk gebeft en gevingerd tot ze klaarkwam, daarna heeft ze me zeer fijn gepijpt terwijl ik haar zachtjes mocht vingeren.
Ik heb haar in 3 standjes genomen en in doggy afgewerkt terwijl ik aan haar mooie blonde haren trok. Ze was gewillig en hield goed vol. daarna nog even een fijn gesprek en klaar in 30 min . Dit is een aanrader, en zeker een bezoekje waard.

vandaag bij Elise geweest te Diest. Afspraak gemaakt met slechts 2 smsen ongeveer 2uur op voorhand. Deze jonge dame is zoals op haar foto's .Ze is lief en begripvol. Na het douchen kreeg ik een lapdance waarna we snel overgingen naar meer. Ik heb haar heerlijk gebeft en gevingerd tot ze klaarkwam, daarna heeft ze me zeer fijn gepijpt terwijl ik haar zachtjes mocht vingeren.
Ik heb haar in 3 standjes genomen en in doggy afgewerkt terwijl ik aan haar mooie blonde haren trok. Ze was gewillig en hield goed vol. daarna nog even een fijn gesprek en klaar in 30 min . Dit is een aanrader, en zeker een bezoekje waard.

Deze?

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jasmine-3291.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze ontvangt in 1 van de hoge blokken in st Niklaas. Niet de beste locatie maar dat vergeet je snel. Wat een vrouw ! Knap energiek vol goesting. Top ! Mooie lingerie aan, mooie volle borsten , knap gezichtje,…. En dan gaan gaan vol overtuiging . Miljaarde bij haar ga ik nog !

Terug
Bovenaan Onderaan