Recensie Elisabeth, Gent, Vanderdoncktdoorgang 3r 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rubus

Vaste klant
Forumpionier
180
06/07/21
126
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij de Bulgaarse Elisabeth een bezoekje gebracht. Haar sletterig uiterlijk en manier van doen achter haar raam heeft me over de streep getrokken. Er zaten ook niet veel dames maar wilde toch van mijn zaad af. Ik heb het me niet beklaagt. Haar sexy highheels en voetjes hebben me eerst verwend daarna is ze overgegaan tot lekker pijpen. Afgewerkt in missionaris. Onverwacht heeft deze dame me gegeven waar ik van hou. Ik bezoek haar zeker nog. Wie heeft er nog ervaringen met haar?

Haar sexy high heel zijn zwart met glittertjes, niet transparant. Ze geeft je een footjob en ik mag haar voetjes likken terwijl ze me lekker pijpt. Ik heb haar poesje kunnen likken maar haar lang beffen heb ik nog niet gedaan. Dat is voor een volgende keer. ? ik vind haar super Hot maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ik ben er onverwacht binnen gestapt en voor mij is dit een positieve ervaring geworden die ik nog vaak zal bezoeken

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Gent, valavond… De Gentle Walker rijd via de "Fly Over " Gent binnen en ziet in de schemering voor zich de 3 torens verschijnen. "Tijd voor wat ontspanning na een zware dag" denkt hij bij zichzelf.
Via de Zuid naar de Vlaanderenstraat en zo naar de Brabantdam, waar het nog vrij rustig is op dat uur.
Even een toertje doen met de wagen en dan richting Reep voor een parkeerplaats.
Ondanks het feit dat het vrij rustig is, staat de parking goed vol.
Maar goed, hij parkeert zich en begint aan zijn tocht naar de lekkerste buurt van Gent. ?
In de Belgradostraat is er niet veel bezetting op enkele ramen na.
Maar hij stapt vastberaden door richting Vanderdoncktdoorgang, want normaal gezien is Amanda (als dat haar naam is? ?) terug uit verlof.
Aangekomen bij "Het Glazen Straatje" ziet het er daar verlaten en donker uit. Uit een van de ramen rechts komt er licht. Of is dat de weerspiegeling van de lichten wat verderop?
Hij stapt toch maar verder het straatje in en ontdekt dat hij toch gelijk had: ze zit er!
Hij doet teken en ze lacht breed als ze hem ziet.
Ze maakt de deur voor hem los en ze begroeten elkaar hartelijk. ?
Ze weet hem te vertellen dat het waar ze vandaan komt toch wel stukken warmer was dan hier in België. Hij beaamt dat, terwijl hij zijn onderbroek op de bank legt. (Naast de sexpop die vanuit haar positie op de zetel mooi alles kan meevolgen ?).
Terwijl zij haar poesje verfrist, installeert de Gentle Walker zich op het bed.
Ze laat niet lang op zich wachten en fris gewassen beginnen ze aan het geile spel.
Zij gaat met haar nagels zacht over zijn hele lichaam en vergeet ook zijn balzak en kont niet.
Zacht schuift ze het condoom met haar mond over zijn harde lul en begint aan haar magische pijpwerk.
Ondertussen neemt ze nog een condoom die ze gebruikt om hem tijdens het pijpen een anale massage te geven. ?
Ze zit zo op hem dat hij haar frisse poes gemakkelijk kan verkennen met zijn tong.
Ze geniet er duidelijk ook van!
Als gevolg van dat fantastische pijpwerk en anale stimulatie laat een megaontlading niet lang op zich wachten.
Terwijl hij zijn orgasme voelt naderen gaat zijn tong te keer op dat lekkere poesje.
Eenmaal gekomen maakt ze hem rustig proper en is het tijd voor nog een deugdoende massage.
Even later zit het er weer op, en na nog een leuke babbel trekt de Gentle Walker de deur van haar kamertje achter zich dicht en stapt tevreden en voldaan, langs de donkere, niet meer zo verlaten straten terug naar zijn wagen.
"Tijd om iets te eten", denkt hij bij zichzelf terwijl hij de sleutel in het contact steekt en zijn wagen start…..
?
The Gentle Walker

Elisabeth is 45j vertelde ze me en de laatste keer zegde ze me dat ze het leuk vond hoe ik zacht met haar kusje speelde. Je voelt het aan of je mag of niet maar ik denk wel dat ze het niet zomaar bij iedereen toelaat. Ondertussen zijn we wel intiemer geworden met elkaar en dat creëert een GFE. tongzoenen is not done bij haar.

Ik heb deze week Elizabeth nog eens bezocht. Ik had graag iemand anders bezocht maar het aanbod beviel me niet dus voor zekerheid gekozen. Het is wel steeds een leuk weerzien gevolgd door lekkere sex bij haar. Pijpen is zeer lekker zoals ik het graag heb waarna ik haar in missionaris heb geneukt en zalig het condoom heb vol gespoten. Ze blijft nog tot einde deze maand en dan is ze weg tot midden april. Ze vertelde me dat het zeer rustig is en weinig mannen die komen wandelen.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weet iemand of ze toevallig trio's doet? En zo ja met wie en wat ze hiervoor vraagt? 😛
Ja ze doet trio met de dame die laatste tijd rechtover haar zit.
Kort zwart haar met paarse schijn in,valse borsten en opgespoten lippen met toch ook wel wat tattoos.
Vroeger zat deze dame naast haar met hetzelfde gordijn van Gucci.
Beide samen zijn die echt top en is Elisabeth nog toegankelijker.

Ben nieuw hier zat vroeger wel veel op hookers met andere naam dus post nu eerste keer hier.

Negatief, ze werkt al een hele tijd maar tot +/- 18u. De tijd dat ze nog 2 shiften na elkaar deed en tot 22u werkte, dat is al eventjes geleden ondertussen.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou, ik ben je dus lekker voor en ben er vandaag alvast nog bij geweest. Was eigenlijk alweer een heel tijdje geleden, dus dat ben je aan haar wel verplicht vind ik dan.

Heb de indruk dat ze "scherper" staat dan voorheen, ze heeft een zeer mooie taille, bijzonder, en is volgens mij mooier geworden door ouder te worden, moet je kunnen. Zeer positieve ingesteldheid, kom je niet overal tegen.

En als ik ze vergelijk over de jaren heen, is het sowieso een feit dat zij nog meer dan vroeger, en ze doet dat heel soepel, de klant kan "aanvoelen".... en zonder dat je het merkt tegemoet komt aan wat je wil. Dat is wat men noemt "ervaring", nietwaar, en daar heeft ze wel wat van, jaja....

Kortom, als je bij haar gaat, zal je niet gauw bedrogen buitenkomen, wel integendeel. Een fijne dame, hopelijk blijft ze nog een tijdje in ons midden, bij mij staat ze alvast hoog genoteerd.

Hier wel wat gelezen. Kan iemand mij zeggen waar die blijkbaar fantastische Elizabeth juist te vinden is. Altijd zelf plaats? Huisnummer zou leuk zijn 😀
Beste more luve.
Ik denk dat het toch wel vrij duidelijk is waar deze dame te vinden is? Bovenaan staat toch duidelijk het adres en het nummer vermeld. Zoals tuftuffer zegt, zoekt en u zal vinden, ze valt allezins genoeg op laat het ons zo samenvatten. Als je al de bevindingen en beschrijvingen samenlegt dan vallen alle puzzelstukjes samen. Geniet ervan en een prettig weekend gewenst.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame heeft mij uiteindelijk over de streep getrokken om binnen te komen.
Bij binnenkomst wel gevraagd om mij aan haar een beetje op te warmen, het is wel (eindelijk eens) mooi weer maar mijn handen hebben wel koud.
Ze nam haar tijd om zich uit te kleden, voor een keer was ik sneller dan de dame zelf.
Eerst even de handen wassen en ik mocht plaats nemen op bed, ze vroeg of ze haar high heels mocht aanhouden en ze liet op het tv scherm een filmpje spelen.
Ze heeft zelf graag dat je haar aanraakt na een tijdje vraagt ze zelf om aan het pijpwerk te beginnen!
Terwijl je gepijpt wordt zie je op het tv scherm een andere kerel gepijpt worden!
Van het betere pijpwerk dat ik al mocht ervaren maar deze dame is ook zeer ervaren, bij haar kom je voor quality time.
Ze vraagt daarna welke positie je wil en beginnen doe ik op haar.
Voor ik eraan begon likte ik heel lichtjes haar tepels.
Een tweede standje in cowgirl position ligt ze heel dicht bij je en ze kust uw kaak en hals waardoor het condoom vrij snel gevuld werd.
Deze dame begrijpt de Nederlandse taal goed maar kan het zelf niet zo goed spreken.
Ze antwoord dan dikwijls in het Engels.
Ze is geen 25 jaar meer maar dat ben ik ook niet meer, ze is nog heel strak.
Ze begint niet heel vroeg meer in de morgen omdat er soms nog teveel raar volk rondloopt.
Ikzelf was haar eerste klant rond kwart na elf.
Tijdens de feestperiode blijft ze in het land want al die drukte op de luchthaven heeft ze niet graag.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Relaas van 2 weken geleden...

Het was alweer even geleden, maar vanop de Fly-over ziet de Gentle Walker de 3 Gentse Iconen verschijnen. "Als ik nog maar op tijd ben" denkt hij bij zichzelf, want het is al bijna 18u en hij weet dat Elisabeth niet zolang meer aanwezig is vandaag.
En aangezien het toch al even geleden is dat hij bij de dames van plezier geweest is, wil hij op zeker spelen en een gevestigde waarde bezoeken waarvan hij weet dat hij met een lege balzak maar een tevreden gevoel buitenkomt.
Gauw via de Vlaanderenstraat naar de reep waar hij zijn wagen in de gelijknamige ondergrondse parking parkeert.
Via de uitgang dichtst bij de Belgradostraat verlaat hij de parking om zo, via de Lange Boomgaardstraat richting Vlaanderenstraat en Brabantdam te stappen.
Hij zet er flinke pas in.
Aangekomen aan de ingang van Het Glazen Straatje ziet hij dat er nog licht brand in het raam van Elizabeth.
"Hopelijk is ze zich nog niet aan het klaarmaken om te vertrekken." denkt hij en stapt vlug richting nr3.
Ter hoogte van haar raam gekomen maakt hij een onzichtbaar vreugdedansje, want vanachter haar raam lacht Elisabeth hem verrast toe.
Hij doet teken en ze opent de deur.
Ze begroeten elkaar hartelijk. "Long Time you were here" zegt ze terwijl ze haar bovenstukje losmaakt en haar lekkere tieten tevoorschijn komen.
The Gentle Walker legt zijn kleren op het bankje tegenover het bed en merkt dat de sexpop er niet meer zit.
Elisabeth laat hem plaatsnemen op het bed, terwijl ze een geile film opzet en haar poesje verfrist.
Dan komt ze naast hem zitten en begint met haar nagels zachtjes zijn hele lichaam te strelen. "Zalig!"
Zijn pik reageert vrijwel meteen op de aanrakingen en Elisabeth neemt hem in haar warme mondje en brengt zo behendig een condoom aan.
Ze begint te pijpen terwijl ze haar ene been over hem zwaait en zo haar fris gewassen poes blootstelt aan zijn gretige tong.
Gretig begint hij haar te beffen terwijl ze haar hete kut tegen zijn mond drukt.
"Dit gaat niet lang duren." realiseert hij zich en 2 minuten later spuit hij het condoom in haar mond vol.
Ze zuigt nog even na zodat alle zaad er zeker uit is en maakt hem schoon.
"Wat was dit alweer lekker!" denkt hij en neemt zich voor om deze keer niet meer zo lang te wachten om deze geile schoonheid te bezoeken.
Hij mag plaatsnemen op zijn buik en Elisabeth geeft hem nog een deugdoende massage.
Dan is de tijd van afscheid nemen er en terwijl hij zijn kleren terug aantrekt, stapt zij in een donkerkleurige onesie. Voor haar zit het er ook weer op voor vandaag.
Nog een kusje, een knuffel en dan trekt The Gentle Walker terug de koude avond in.
"Glad to be back." denkt hij bij zichzelf terwijl hij in gedachten al de volgende trip naar Gent plant....

The Gentle Walker

Terug
Bovenaan Onderaan