Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKlopt, vertelde ze me ook de laatste keer. Ze wil in Sofia een eigen zaakje opstarten dat niet met sex te maken heeft. Daarna mss nog een paar keer per jaar terug komen voor enkele weken om wat extra te verdienen. We zien wel wat het zal worden. Ik probeer haar nog deze week of volgende week te bezoeken.... maar wel opletten en niet te lang meer wachten want... eind volgende maand zou ze vermoedelijk definitief vertrekken... !!
Als Elizabeth terug zou komen ging ze het me laten weten...Maandag 24.07 is haar laatste dag, dinsdag vertrekt ze.
Nadien zal ze ooit af en toe nog wel eens terugkeren, maar nobody knows waar of wanneer...
Zit momenteel in Glazen Straatje n° 4...
Klopt, ze spreekt beide talen. Ze heeft in het verleden lange tijd in Brussel gewerkt en gewoond.In drie recensies staat dat Elisabeth Frans spreekt. In de recensie van Gentle Walker staat echter dat ze Engels spreekt. Beheerst Elisabeth beide talen?
Elisabeth is 45j vertelde ze me en de laatste keer zegde ze me dat ze het leuk vond hoe ik zacht met haar kusje speelde. Je voelt het aan of je mag of niet maar ik denk wel dat ze het niet zomaar bij iedereen toelaat.
Ja dat is ook Adeline. Met fake tits toch? Ze is van Servië en zat vroeger ook in de Vanderdonck maar op de hoek daar aan. Het binnenpleintje.Ik ben vandaag om 14 uur binnengegaan in de PVD 4 rechts, en er zat inderdaad een blonde die zowel Frans als Engels sprak. Maar, tegen mij vertelde ze dat ze "Adéline" heette, en ook leek ze me véél jonger dan 47 jaar (het geciteerde bericht is meer dan twee jaar oud). Ik schat eerder rond de 25.
Elisabeth zit nu weer aan de overzijde, eigenlijk terug op de stek waar ze voorheen altijd zat. Dat is n° 3, dacht ik, ongeveer in het midden.
Denk dat je bij Adina bent geweest, beschrijving en locatie klopt, is alleen rond de 35 ipv 25. Spreekt ook zeer goed Frans én Engels.Waarom vind ik zo vaak niet wat ik zoek. Maar ik vond Adeline ook een lekkere dame. Bestaat er een topic over deze?
Normaal wel tot januariWeet iemand of Elisabeth aanstaande woensdag aanwezig is?
Avondsshift ??Tijdje weg geweest. Maar nu, ja, ze is al terug, sinds deze week.