Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat herken ik wel.Ze was onaardig en arrogant.
Vanmiddag weer bij Elisabeth geweest en het was weer super. Leuke en vriendelijke vrouw. Niet echt verlegen maar wel rustig en wat introvert. voelt goed aan wat ik wil en speelt daar goed op in. Ook goed te merken wat ze zelf fijn vindt .Vorige week lang staan wachten op Elisabeth en uiteindelijk voor July 72b gekozen. Vandaag weer onderweg naar July, maar het werd nu Elisabeth. Geen seconde spijt van gehad! Deze mooie slanke en kleine Bulgaarse ontving me heerlijk.. Meteen begonnen met tongzoenen en Elisabeth was al snel uit haar mooie rode lingerie setje. Na een tijdje me zelf ook van kleding ontdaan. Na snel mondwatertje en kort wassen weer staand verder gegaan. Mooie borsten van Elisabeth onder handen (en in m'n mond) genomen. Na tijdje zakte ze door haar knieën en werd ik heerlijk nat en diep gepijpt, zc.
Na verloop van tijd op bed verder gegaan. Heerlijk, werkelijk heerlijk samen verder gegaan. Alles ZC! ze pijpt heerlijk diep en nat. Borsten en tepels verwend en na tijdje in 69 beland. Elisabeth voelt goed aan wat ik lekker vindt en gaf zelf ook aan waar ze wel en niet wil.
In 69 werd ze steeds natter (duurde wel een tijdje) en volgens mij kwam ze ook tot een bescheiden orgasme.
In verschillende standjes likkend, pijpend en zoenend verder gegaan en uiteindelijk kwam het hoogtepunt in een lekkere 69, nog steeds zc en ze bleef doorgaan tot het ter happy end!
Vreselijk fijne en lieve meid, geen kloklijster, in tegendeel zelfs. Herhalingsgevaar was er al.
Kerstdagen is ze gewoon hier, iedere dan van 10 tot 1600 uur
@Brilman hoe lang speelt dat al? En hoe reageert ze op je begroeting?Ze laat mij ook niet meer binnen ....Waarom? Geen id. Maar ik blijf haar gedag zeggen.
Het gezellig "leek", liever gezegd. Ze is blijkbaar nu in de positie dat ze mannen met wie ze niet genoeg compatibel is kan weigeren. En niet meer hoeft te doen alsof. Pijnlijk natuurlijk voor wie het betreft, dat zeker.Als de vraag 3x meer is dan je aan kan lijkt dat de enige optie, hoewel het, zeker als je iemand al wel bezocht hebt en het gezellig was, keihard overkomt.