Recensie Elisa, Genk/Hasselt (v.h. Maasmechelen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gasly177

Vaste klant
192
28/03/22
136
22
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/elisa-718
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Contact via app ging soepel, vermoedelijk via een booker.
Heel menu ontvangen waarna bij ontvangst de helft afgestreept kan worden.
Ontvangt op kamer aan de doorgaande weg Genk - Hasselt.

Dame maakte de deur open met een norse indruk..
Ze is niet spraakzaam, verstaat en praat wel deels Engels.
Het is de dame van de foto's mits je de filters en make up wegdenkt.

Op de kamer merkte ik een rookgeur, dit bevestigde ze ook met nog een gebaar, rookgeur was aan haar zelf niet merken.

Betaald en gelijk uitkleden en bed op.
Geen zoenen.
Geen beffen i.v.m. clit piercing.
Borsten waren gevoelig, ook piercings.

Pzc deed ze wel héél goed, had ik niet verwacht!

Intiem in diverse standen afgewerkt.
Ze kijkt je niet aan, hoofd draait ze weg tijdens missio en on top legt ze haar hoofd ver naast je heen gedraaid.
Meerdere keren gestopt om extra glijmiddel aan te brengen.

Herhaling: Nee, mis toch het totaal pakket. Qua uiterlijk leuk maar in de omgang en service minder.
M.a.w. afwerken.



Achteraf kwam ik dit bericht nog tegen.. en daar kan ik mij ook in vinden, op het pzc na dan.


Elisa noemde vroeger Julia, heeft precies nieuwe tieten gehaald. Passief stoner wijf dat niks van de beloofde services doet. Geen zoenen, geen pzc, geen anaal. Best wegblijven bij Elisa.
 
Met 3 dates in/rond Hasselt heb ik nu al 2 keer pech gehad, vorige week met Alina en vandaag met Chanel, en 1 keer geluk, met Charlotte.

Mn review van Charlotte is bij die van iemand anders gezet die haar eerder in Leuven had bezocht, die was er ook niet zo tevreden van...

Soms moet het wat meezitten denk ik.

Jammer van de mindere ervaringen, maar ze neerpennen kan wel anderen helpen, dus bedankt voor de review 🤪
 
Ah Elisa is nu al een tijdje geleden en die kan zich wel lekker laten gaan hoor. Maar ik heb wel eentje met haar gerookt en dan komt ze helemaal los. Die norse blik is omdat ze heel timide is eigenlijk. Ik kan wel wat Spaans dus dat helpt ook met veel gebaren. Haar borsten en Clit zijn nog maar een paar maanden oud dus dat is inderdaad gevoelig maar ook wel te begrijpen. Daarvoor mocht ik toch wel wat kracht uitoefenen dus dat komt wel terug neem ik aan. Is ook 1 van de weinige waar ik al een paar keer geweest ben. Vroeger zat ze in dat Witte Huis op de Hasselt weg star hotel of zoiets
 
Terug
Bovenaan Onderaan