- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Duits
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag rond 17.00 Haus 17-19 binnen. Op de 1e verdieping zeker 7-8 dames, verrassend veel voor dit tijdstip. Zag een mooie jonge dame staan, spijkerbroek en strak topje. Door naar de 2e verdieping maar dacht waarom verder kijken, dit is ze voor vandaag.
Naar binnen bij Elis. Terwijl ik mij aan het uitkleden was deed ze haar topje uit, spijkerbroek open en een mooi wit slipje kwam tevoorschijn. Witte slipjes maken mij sowieso blij en deze aanblik helemaal.
Pijpen, neuken helemaal prima. Geen haast, heerlijke sex met haar gehad. Beetje nakletsen en ze bleek pas 20 te zijn. Ben binnenkort weer in Duitsland en denk maar weer even terug te gaan naar Elis.
Naar binnen bij Elis. Terwijl ik mij aan het uitkleden was deed ze haar topje uit, spijkerbroek open en een mooi wit slipje kwam tevoorschijn. Witte slipjes maken mij sowieso blij en deze aanblik helemaal.
Pijpen, neuken helemaal prima. Geen haast, heerlijke sex met haar gehad. Beetje nakletsen en ze bleek pas 20 te zijn. Ben binnenkort weer in Duitsland en denk maar weer even terug te gaan naar Elis.