- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-een-geile-date-_8104619
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk gelukt om met Elina uit Deventer af te spreken.
Alle contacten lopen via de mail. Ik ben daar eigenlijk niet zo happig op omdat de kans dat je met oplichting te maken hebt dan groter is,waardoor ik lang heb getwijfeld.
Geen spijt dat ik toch ben gegaan, wel spijt dat ik niet eerder ben gegaan.
Werkelijk een bloedmooi meisje, mooie natuurlijke stevige borsten cupmaat E. Ze was ook heerlijk kletsnat.
Door de twijfels alleen voor een pijpdate ( €50) afgesproken. Ze deed het overheerlijk ( wel mc).
Ze zoent niet bij een 1e date, maar ik ga zeker terug voor een uitgebreidere date inclusief intiem (ze doet gelukkig wel uitsluitend veilig mc)
Voor wie ooit in Deventer komt...je zult hier geen spijt van krijgen
Alle contacten lopen via de mail. Ik ben daar eigenlijk niet zo happig op omdat de kans dat je met oplichting te maken hebt dan groter is,waardoor ik lang heb getwijfeld.
Geen spijt dat ik toch ben gegaan, wel spijt dat ik niet eerder ben gegaan.
Werkelijk een bloedmooi meisje, mooie natuurlijke stevige borsten cupmaat E. Ze was ook heerlijk kletsnat.
Door de twijfels alleen voor een pijpdate ( €50) afgesproken. Ze deed het overheerlijk ( wel mc).
Ze zoent niet bij een 1e date, maar ik ga zeker terug voor een uitgebreidere date inclusief intiem (ze doet gelukkig wel uitsluitend veilig mc)
Voor wie ooit in Deventer komt...je zult hier geen spijt van krijgen