• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

WHEM Elien - Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar een week of twee geleden bezocht.
Afspreken met haar was niet evident maar na veel vijven en zessen is het toch gelukt.

Moeilijk te zeggen of haar nogal onduidelijke foto's echt zijn maar ze wekken wat mij betreft toch een verkeerde indruk. Verwacht je in ieder geval niet aan een studentikoos type, ik schat haar in de dertig en ze lijkt al vrij 'hard' geleefd te hebben. Ze is wel effectief heel slank en als ietwat trashy uw type is, ook niet onknap.

Wat de service betreft: ze kwam zeker in het begin wat nerveus over maar al bij al was ik toch tevreden, ze doet pzc en tongzoent.

Geen wauw-ervaring en weinig herhalingsgevaar maar ook geen spijt.
 
Laatst bewerkt:
Een oplichtster dus. Ja dat vermoedde ik al. Hier zag ik een advertentie voor ekeren. In realiteit zat ze ergens aan de vogeltjesmarkt in Antwerpen. Groot verschil en dan denk ik tja als je daarover al liegt, waarover lieg je dan nog in je advertentie??
Ben er dus niet op ingegaan en als ik dit allemaal lees ben ik daar blij om.
 
Een oplichtster dus. Ja dat vermoedde ik al. Hier zag ik een advertentie voor ekeren. In realiteit zat ze ergens aan de vogeltjesmarkt in Antwerpen. Groot verschil en dan denk ik tja als je daarover al liegt, waarover lieg je dan nog in je advertentie??
Ben er dus niet op ingegaan en als ik dit allemaal lees ben ik daar blij om.
Nu... wat had je dan verwacht van het 'stoutste meisje van de klas'?
Mag je haar ook billekoek geven als ze (weer) stout is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan