Mariobeest
Wandelaar
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/xxx-ik-ben-elfteria-ik-ontvang-prive-te-antwerpen-xxx.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Daar ik nog geen recensie vind van deze dame, deze even toevoegen om andere wandelaars te behoeden om hun geld bij te houden.
Prijs is 100€ voor 1u, wat denk ik wel het goedkoopste is wat je de dag van vandaag kan tegenkomen. Helaas is zelfs 100 nog teveel.
Ze is volkomen ongeïnteresseerd, na 2 min pijpen (waarvan enkel het topje wat sabbelen) had ze pijn in haar heup en moest dat stoppen. Vingeren mocht niet, zoenen kon niet want ze had zich "verbrand" aan een hete aardappel. Tis maar dat je kwam om te neuken anders kon dat wss ook niet
Dus de klus snel afgemaakt doggy en na 35 min stond ik terug buiten, na een keukenrol toegesmeten te krijgen. Ontvangst is ook niks, onvriendelijk en leteen een waslijst naar je oren gesmeten wat NIET kon. Wegblijven!!
Prijs is 100€ voor 1u, wat denk ik wel het goedkoopste is wat je de dag van vandaag kan tegenkomen. Helaas is zelfs 100 nog teveel.
Ze is volkomen ongeïnteresseerd, na 2 min pijpen (waarvan enkel het topje wat sabbelen) had ze pijn in haar heup en moest dat stoppen. Vingeren mocht niet, zoenen kon niet want ze had zich "verbrand" aan een hete aardappel. Tis maar dat je kwam om te neuken anders kon dat wss ook niet
Dus de klus snel afgemaakt doggy en na 35 min stond ik terug buiten, na een keukenrol toegesmeten te krijgen. Ontvangst is ook niks, onvriendelijk en leteen een waslijst naar je oren gesmeten wat NIET kon. Wegblijven!!