- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/elena-2549
- Totale kosten (in euro)
- 120
Ik had vroeger Elena bezocht toen ze nog bij RelaxationZ werkte voor de lockdown.
Naderhand zag ik dat ze op zichzelf begonnen was in Lochristi en besloot ik van ze een bezoekje te brengen. Helaas is intiem niet meer mogelijk, wat vroeger bij RelaxationZ wel het geval was.
Via SMS de nodige info gekregen en gekozen voor een Relax massage op de tafel.
Elena is het type vrouw wat je kan verwachten van Braziliaanse afkomst. Slank verzorg lichaam en een stel lekkere borsten.
De massage was goed, af en toe wat teasing en je kan/mag ze aanraken op een respectvolle manier. Bij het omdraaien bond ze een soort van strap rond de soldaat wat an sich wel apart was. Tijdens het finishen moedigt ze je aan om op d'r borsten te spuiten wat ik met volle overtuiging heb gedaan en je mag ze ondertussen vingeren in haar natte kutje.
Naderhand zag ik dat ze op zichzelf begonnen was in Lochristi en besloot ik van ze een bezoekje te brengen. Helaas is intiem niet meer mogelijk, wat vroeger bij RelaxationZ wel het geval was.
Via SMS de nodige info gekregen en gekozen voor een Relax massage op de tafel.
Elena is het type vrouw wat je kan verwachten van Braziliaanse afkomst. Slank verzorg lichaam en een stel lekkere borsten.
De massage was goed, af en toe wat teasing en je kan/mag ze aanraken op een respectvolle manier. Bij het omdraaien bond ze een soort van strap rond de soldaat wat an sich wel apart was. Tijdens het finishen moedigt ze je aan om op d'r borsten te spuiten wat ik met volle overtuiging heb gedaan en je mag ze ondertussen vingeren in haar natte kutje.