Ik ben een tijdje terug bij Liné op bezoek geweest, toen ze nog in Rillaar ontving. Ik zal maar meteen zeggen dat ik het niet echt als een succes heb ervaren, al lag de oorzaak daarvoor deels bij mij. Ik was heel nerveus, deels omwille van een persoonlijke situatie, dat heeft Liné gemerkt en ze was heel vriendelijk, maar ze heeft dat niet weg kunnen nemen. De hoofdreden voor mij om nerveus te zijn was echter de locatie waarop ze ontving, ik hoop dat dat in Lummen nu beter is, maar in Rillaar kon je eigenlijk alleen de wagen voor de deur parkeren, langs een drukke baan, aan een huis dat mij geen positieve indruk gaf. Ik dacht dat ze ontving in Rillaar centrum (daar ook geen discrete parking), maar dat weet je dus pas als je er bijna bent.
Verder was Liné bij de afspraak zoals gezegd wel heel vriendelijk, doet ze goed haar best bij het pijpen en neuken en heeft ze wel een (voor mij) aantrekkelijk lichaam. Het zoenen was voor mij niet zo goed, maar ik kan dat echt niet los koppelen van het slechte gevoel waar ik mee binnen gewandeld ben.
Over haar leeftijd hebben we het even gehad, er zou hier behoorlijk overdreven zijn over hoe oud ze is, maar 30 zoals gezegd op de advertentie is ze ook niet, denk dat ze een 5-tal jaar ouder is zoals gebruikelijk bij veel dames. Ik heb wel liever dat dames daar eerlijker in zouden zijn.