Recensie Elena (Roe), Antwerpen, Vingerlingstraat 14/2 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genghis Khan

Wandelaar
86
24/06/24
174
28
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond deze dame bezocht en als ik ze in 1 woord moest beschrijven: WOW!

Ze staat op Vingerlingstraat 14/2. Tenminste dat denk ik, want op mijn gsm had ik 14/3 geschreven en 14/3 bestaat niet.

Hoe dan ook, ik denk dat Elena een nieuwe dame is. Ik zag ze voor de eerste keer een week of twee geleden en ik kan me niet herinneren dat ik ze eerder zag.

Elena is een dame van ongeveer 1m60, heeft zwart stijl haar, heel knap gezicht en staat misschien een meter achter haar raam. Borsten zijn een degelijk B-cup (siliconen). Binnen zei ze dat ze 30 jaar oud was. Ze heeft ook een beetje een norse gezicht (resting bitch face). Samen met die meter achten haar raam staan, lijkt ze wel afstandelijk. Daardoor treuzelde ik een paar dagen geleden toen ik haar zag. Maar vanavond waagde ik een kans. Wie weet, is ze superlief eens we binnen zijn.

En dat was ze inderdaad. Mijn ervaring met Elena kan ik beschrijven als: stel je voor je bent in een nachtclub, je ziet een knap meisje, ze ziet jou ook, neemt je hand en neemt je mee naar de toiletten. In zo'n wc-hokje zet ze je neer en gaat ze echt tekeer op je penis.

Het was echt zo'n crazy one-night stand soort ervaring. Vanaf het moment dat ik op bed lag, kwam ze op mij zitten zoals geen enkele dame het doet in het SKW. Ze begon me te kussen in mijn nek terwijl ze echt heel haar lichaam in de mijne duwde. Fuck, die volledige body-to-body contact voelde zalig, als ze echt stond te springen om te neuken. Dat noem ik enthousiasme. Van Elena mogen heel wat dames van leren. Je weet wat ik bedoel, met heel veel dames is er effectief geen contact tussen jour lichaam en haar lichaam behalve wanneer haar mond of kutje rond je penis zit.

Met Elena wat het het omgekeerde, ze zat zoveel mogelijk haar lichaam in de mijne duwen.

Na dit een poosje te doen, begon haar hand langzaam aan naar beneden te dwalen terwijl ze nog steeds hard haar complete lichaam op de mijne duwde en me overal kuste (behalve de lippen).

Ik vond het supergeil. Ik vroeg haar of ze mij een handjob kon geven. Vandaag had ik gewoon geen zin in gepijpt te worden. Ze ging natuurlijk akkoord, zat mijn penis echt zalig te masseren met haar hand terwijl ze naast mij lag. Weeral hier drukte ze hard haar lichaam tegen mijn lichaam. Nadat ik zei dat ik haar wou neuken heeft ze condoompje aangedaan en heeft ze mij van boven geneukt. Ik ben zo snel klaargekomen. Weeral de ervaring kan ik gewoon beschrijven als gelijkaardig om geneukt te worden door een meisje in een wc-hokje in een nachtclub. Dat maak je heel weinig mee in het SKW, een dame die echt staat te springen om je neuken. Of Elena gewoon ongelooflijk goed kan acteren of me echt zo graag wou neuken kan me geen reet schelen. De ervaring was gewoon top.

Bij dit herhalingsgevaar ongelooflijk groot. Volgend keer vraag ik of extra's mogelijk zijn. Dit keer was een handjob en neuken in 1 positie goed genoeg om buiten te stappen met een glimlach.

Om na te drukken wat ik ervaren heb: nadat ik buiten was gestapt, kon ik haar parfum heel sterk op mijn lichaam ruiken. Dit dame heeft echt serieus potentieel om een absoluut topper te worden in het SKW. Dit was effectief de beste 50 euro ervaring die ik gehad heb in mijn 5 à 6 jaren wandelen.
 
Laatst bewerkt:
Blij voor je superervaring maar deze dame staat er toch reeds lang hoor. Ik ben einde vorige week in skw geweest en toen stond ze er alvast. Als ik me niet vergis, had ze vroeger blond(er) haar, nu een zwart kleurtje.
Deze dame is amper vrij te vinden en heeft een groot aantal vaste klanten.
 
Blij voor je superervaring maar deze dame staat er toch reeds lang hoor. Ik ben einde vorige week in skw geweest en toen stond ze er alvast. Als ik me niet vergis, had ze vroeger blond(er) haar, nu een zwart kleurtje.
Deze dame is amper vrij te vinden en heeft een groot aantal vaste klanten.
Kan ik absoluut geloven, en geen wonder dan dat ik dacht dat ze nieuw was. Ik heb haar waarschijnlijk gewoon constant gemist. 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan