- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vanmiddag op het plein een rondje gelopen en bij Elena binnengewipt - omdat ze er erg goed uitzag in een wit lingerie setje. Ik kan me niet herinneren haar eerder gezien te hebben.
Elena is een kleine, slanke, vriendelijke jongedame uit Hongarije..
Boven aangekomen eerst de financiële kant afgehandeld en ons daarna allebei snel uitgekleed.
Zij lag eerder op bed dan ik. Naast haar liggen begonnen we met elkaar strelen. Best lang en lekker.
Daarna een pijpbeurt met condoom.. ik kon haar dankzij de spiegel van 2 kanten bewonderen.
Pijpen was heerlijk en na verloop van tijd vond ik het tijd om te neuken ; na "let's fuck" kwam ze cowgirl bovenop, heerlijk hoe zij je berijdt- maar ik hield het niet lang genoeg vol om ook nog andere standjes uit te proberen.
Als ze in EHV blijft ga ik zeker nog eens langs.
Elena is een kleine, slanke, vriendelijke jongedame uit Hongarije..
Boven aangekomen eerst de financiële kant afgehandeld en ons daarna allebei snel uitgekleed.
Zij lag eerder op bed dan ik. Naast haar liggen begonnen we met elkaar strelen. Best lang en lekker.
Daarna een pijpbeurt met condoom.. ik kon haar dankzij de spiegel van 2 kanten bewonderen.
Pijpen was heerlijk en na verloop van tijd vond ik het tijd om te neuken ; na "let's fuck" kwam ze cowgirl bovenop, heerlijk hoe zij je berijdt- maar ik hield het niet lang genoeg vol om ook nog andere standjes uit te proberen.
Als ze in EHV blijft ga ik zeker nog eens langs.