- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/580712-elena
- Totale kosten (in euro)
- 240
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Recensie van 29-11-2020: Dame staat inmiddels al een tijdje offline maar haar vriendin Kate was laatst wel weer aanwezig.
Aangezien het aanbod in Kampen en omstreken de laatste tijd dramatisch is maar eens de stoute schoenen aangetrokken en Elena bezocht na aanleiding van haar lovende recensies. Absoluut geen spijt van, wat een fantastisch leuke vrouw om te zien en ook qua persoon. Doet alles wat in de advertentie staat, is lekker kinky/dominant en dat voor een prijs die wat mij betreft te laag is voor de kwaliteit die ze levert. Vrijdag wat problemen qua eindtijd vanuit haar kant waardoor het een "testrit" werd omdat er niet genoeg tijd was, vandaag terug geweest voor het echte werk. Alles is al wel over haar geschreven, ik zou zeggen: ga haar vooral zelf eens proberen!
Aangezien het aanbod in Kampen en omstreken de laatste tijd dramatisch is maar eens de stoute schoenen aangetrokken en Elena bezocht na aanleiding van haar lovende recensies. Absoluut geen spijt van, wat een fantastisch leuke vrouw om te zien en ook qua persoon. Doet alles wat in de advertentie staat, is lekker kinky/dominant en dat voor een prijs die wat mij betreft te laag is voor de kwaliteit die ze levert. Vrijdag wat problemen qua eindtijd vanuit haar kant waardoor het een "testrit" werd omdat er niet genoeg tijd was, vandaag terug geweest voor het echte werk. Alles is al wel over haar geschreven, ik zou zeggen: ga haar vooral zelf eens proberen!