- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 3,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Soft SM
- Speciale kleding verzoek
- Tussen borsten (russisch)
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7859604-elena
- Totale kosten (in euro)
- 850
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Helaas gaat ze morgen weer weg. Maar ik was geïntrigeerd door haar ad en de mooie foto's. Zo zie ik de vrouwtjes graag.
Dat ze ook nog een toyboy in haar ad aanbood, wekte ook m'n nieuwsgierigheid..
Ik toch maar even informeren. Toyboy was er niet. Ze had wel een ander meisje in de aanbieding. Eigenlijk alles was mogelijk wat ik wilde. Omdat hier werd geclaimd dat ze 'betrouwbaar' was, toch maar gewaagd.
Kinky kleding, soft sm, anal play, 3-some etc. Het mocht wat kosten, maar ik heb wat te vieren dus waarom niet? Mijn 1e trio! En een feest werd het !
De communicatie verliep prima, per whatsapp in het Engels. Geen pimp er tussen.
Bij de afspraak liet ze even op zich wachten, maar gelukkig niet te lang. Ik werd ontvangen door een prachtige meid (met beugel) met een vriendin die volgens mij (nog) amateur is. Ook met beugel.
Ze waren ietsje nerveus, maar het ijs werd al snel gebroken. Had ook wat Spaanse bruisende wijn meegenomen die werd gewaardeerd.
Een heerlijke tijd gehad. Vrolijke meisjes die de hele tijd aan me zaten, m'n lul in hun mond, tong in m'n kont, cow girl geneukt, billen en borsten, pussy en kont. Ik was als Sjakie in de sjokolade fabriek.
Kreeg nog een heerlijke ass play en mocht die ook terug geven. Wat een geil gezicht. Terwijl ik haar met haar dildo in haar kont neukte en haar tegelijkertijd befte, kwam ze hard klaar. Terwijl Sindy zich met haar mond om mij bekommerde.
100% aanbevolen. Hoop dat ze snel weer terugkomt
Dat ze ook nog een toyboy in haar ad aanbood, wekte ook m'n nieuwsgierigheid..
Ik toch maar even informeren. Toyboy was er niet. Ze had wel een ander meisje in de aanbieding. Eigenlijk alles was mogelijk wat ik wilde. Omdat hier werd geclaimd dat ze 'betrouwbaar' was, toch maar gewaagd.
Kinky kleding, soft sm, anal play, 3-some etc. Het mocht wat kosten, maar ik heb wat te vieren dus waarom niet? Mijn 1e trio! En een feest werd het !
De communicatie verliep prima, per whatsapp in het Engels. Geen pimp er tussen.
Bij de afspraak liet ze even op zich wachten, maar gelukkig niet te lang. Ik werd ontvangen door een prachtige meid (met beugel) met een vriendin die volgens mij (nog) amateur is. Ook met beugel.
Ze waren ietsje nerveus, maar het ijs werd al snel gebroken. Had ook wat Spaanse bruisende wijn meegenomen die werd gewaardeerd.
Een heerlijke tijd gehad. Vrolijke meisjes die de hele tijd aan me zaten, m'n lul in hun mond, tong in m'n kont, cow girl geneukt, billen en borsten, pussy en kont. Ik was als Sjakie in de sjokolade fabriek.
Kreeg nog een heerlijke ass play en mocht die ook terug geven. Wat een geil gezicht. Terwijl ik haar met haar dildo in haar kont neukte en haar tegelijkertijd befte, kwam ze hard klaar. Terwijl Sindy zich met haar mond om mij bekommerde.
100% aanbevolen. Hoop dat ze snel weer terugkomt