- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Vanavond een rondje gelopen over een druilerige dam. Aan het einde van gang 2 zat een spontaan ogende, blonde vrouw die, op het oog, iets ouder is dan de gemiddelde dame. Iets in haar sprak me aan dus ik stap naar binnen en ze stelde zich voor als Elena uit Roemenië. Terwijl ze opstaat van haar kruk en ik in haar kamer wat dichterbij sta, zie ik dat ze toch echt ouder is dan ik gedacht had. Zomaar 50+. Toch maar gebleven. Kleren gingen uit en alles bleek aardig te hangen, maar ze was wel aardig. Ik bedacht me dat het vroeger echt een kanjer geweest moet zijn.
Dan de daad: Deze vrouw heeft haar jaren duidelijk gebruikt om te oefenen. Ze heeft me werkelijk heerlijk gepijpt (mc). Daarna een likje glijmiddel en ze kwam op me zitten. Ondanks haar leeftijd was het zo gebeurd. Al met al zou ze zeker niet mijn eerste keuze zijn, maar was het een goed bezoek bij een echte cougar. Ook wel eens geil.
Dan de daad: Deze vrouw heeft haar jaren duidelijk gebruikt om te oefenen. Ze heeft me werkelijk heerlijk gepijpt (mc). Daarna een likje glijmiddel en ze kwam op me zitten. Ondanks haar leeftijd was het zo gebeurd. Al met al zou ze zeker niet mijn eerste keuze zijn, maar was het een goed bezoek bij een echte cougar. Ook wel eens geil.