Transformers.
Electra the only robotic trans on the market, with a big 22 cm cock and a beautiful ass, I serve men, couples and women, I satisfy your
old.redlights.be
Heb wel review klaar ervoor.
Dame is beleefd. En was knap opgedaan toen ik toekwam. Meer man dan dame wel qua body. Geen borsten.
Het been wist ik van. Was een selling point. Waarom niet? Weer eens iets nieuws.
Eenmaal begonnen met seks moet je wel wel over dat been zetten. Halve toewijding zal niet genoeg zijn. Hondjes kan je immers niet. Zij begon cowgirl op mij en dan neem je normaal de dijbenen vast en beweeg je ze mee. Je kan dus niet shy zijn. Hop. Stomp vastgrijpen en trekken maar.
Dan was de schroom er ook van af. Ze deed het ijzeren beentje immers uit voor in bed te gaan en was toen wat onwennig. Het zou iedereen onzeker maken.
Eens ze zag toen ik er geen moer om gaf barstte ze helemaal los.
Na cowgirl een prone bone en dan scharen. Wat een pluspunt is met maar een been. Zalig. Dan Lepeltje. Ze ging er heel in op. Waar ze eerst wat terughoudend was voor mijn grote pik liet ze hem nu tot diep aan de ballen er in.
Dan was het mijn beurt. Ze waarschuwde mij dat ik haar bijna klaargeneukt had zonder handen daarnet en ze op het punt stond te ontploffen. Ze had immers al 3x mijn poot van rond haar pik moeten wegdoen of ze had geschoten op het bed. Dat met het feit dat ze bare zou neuken ging teveel van het goede zijn.
Ik wou zelf komen door te neuken dus legde mij in missio en vroeg haar me te penetreren.
Ze was keihard. En nog geen 2 minuten later trok ze hem eruit om haar slierten over mijn ballen te schieten.
Voor ik gekomen was. :/
Was leuke seks maar dan gewoon gestopt en nieuwe dame geboekt waar ik mijn orgasm wel op mijn manier kon vinden.
Was leuk afscheid. Niks kwalijk. Bleef beleefd. Wou mij klaarpijpen maar bedankt.