Recensie Electra Bomba sexy, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16cm maar well shaped
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/electra-xl.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Transformers.

Heb wel review klaar ervoor.

Dame is beleefd. En was knap opgedaan toen ik toekwam. Meer man dan dame wel qua body. Geen borsten.
Het been wist ik van. Was een selling point. Waarom niet? Weer eens iets nieuws.

Eenmaal begonnen met seks moet je wel wel over dat been zetten. Halve toewijding zal niet genoeg zijn. Hondjes kan je immers niet. Zij begon cowgirl op mij en dan neem je normaal de dijbenen vast en beweeg je ze mee. Je kan dus niet shy zijn. Hop. Stomp vastgrijpen en trekken maar.

Dan was de schroom er ook van af. Ze deed het ijzeren beentje immers uit voor in bed te gaan en was toen wat onwennig. Het zou iedereen onzeker maken.

Eens ze zag toen ik er geen moer om gaf barstte ze helemaal los.

Na cowgirl een prone bone en dan scharen. Wat een pluspunt is met maar een been. Zalig. Dan Lepeltje. Ze ging er heel in op. Waar ze eerst wat terughoudend was voor mijn grote pik liet ze hem nu tot diep aan de ballen er in.

Dan was het mijn beurt. Ze waarschuwde mij dat ik haar bijna klaargeneukt had zonder handen daarnet en ze op het punt stond te ontploffen. Ze had immers al 3x mijn poot van rond haar pik moeten wegdoen of ze had geschoten op het bed. Dat met het feit dat ze bare zou neuken ging teveel van het goede zijn.

Ik wou zelf komen door te neuken dus legde mij in missio en vroeg haar me te penetreren.

Ze was keihard. En nog geen 2 minuten later trok ze hem eruit om haar slierten over mijn ballen te schieten.

Voor ik gekomen was. :/

Was leuke seks maar dan gewoon gestopt en nieuwe dame geboekt waar ik mijn orgasm wel op mijn manier kon vinden.

Was leuk afscheid. Niks kwalijk. Bleef beleefd. Wou mij klaarpijpen maar bedankt.

Laatst bewerkt:
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/domina-electra-machine-xxl.html

Electra was een bijzondere moment. Lief en vriendelijk en kinky.
Langs gekomen 2 bierdjes gedronken lekker gepraat en dan begon het strelen.
Zuigen is ze wild in en houd niet terug als je haar beetje dieper duwt. Daarna heeft ze haar lul bij mijn mond gedaan, dat was een uitdaging om die grote in mn mond helemaal te krijgen. Als ze wilt kan en mag ze stout doen en dat doe ze ook wegens dat gewenst was. Daarna haar kontje lekker klaar gerimd en in dat strak gaatje gegaan. Oh ze kan wild bewegen van plezier en ze toont het ook. Daarna was ik aan de beurt en mijn god dat was heel groot. Maar ze is rustig dus alles kwam lekker op klaarkomen op elkaar. Een nacht dat ik niet meer zal vergeten en waard voor je tijd en geld.

Laatst bewerkt:

Echt het moeite waard
Ik heb al veel ervaringen gehad maar zij was echt een speciale
Ze liet met op me gemak voelen
Prachtige trans
Uniek!
Zeker wat je op de foto's te zien krijgt
Niet zoals bij andere die er anders uitzien
Zeer vrouwelijk
Echt een aanrader
Una trans hermosa 😍

Hallo Chileno leuk dat je hier op dit forum bent, maar lees de regels even door over hoe en waar je een review maakt/plaats.

Ik zal je topic voor deze keer verplaatsen naar de juiste plek.

heb pas een bezoekje aan electra gebracht,
moest even twee minuten wachten voordat ze gereed was maar dat werd daarna prima goed gemaakt.
Het ontvangst was zeer spontaan toen de deur open ging en eigenlijk valt de prothese niet gelijk op door haar natuurlijke positiviteit.
Toen we naar haar slaapkamer gingen kon je het wel zien maar gaf geen belemmering ze gaat er positief mee om en stelt je gelijk op je gemak. Na het voorstellen werd langzaam gestart met de voorbereiding even elkaar een beetje aftasten en ja toch even kijken hoe werkt dat met die prothese maar die hebben we samen als eerste uitgedaan en ja de eerste minuut is ff wennen voor beide her is toch ff vreemd maar na een zeer elegante huppel route op één been naar het bed kon het spel gaan beginnen.
Op bed is het eigenlijk gelijk goed en fijn alleen doggystijl is een beetje lastig want dat vergt veel balance en controle maar als je de stomp een beetje ondersteund kan het best ff twee tellen.
maar verder was het zeer geslaagd en is het best een leuke ervaring om het spel te beleven met iemand met een kort been waar ze best spannende dingen mee doet. Na 75 minuten was het wel klaar samen voor de eerste keer samen weer aankleden been weer aan en weer met beide voetjes op de vloer afscheid nemen. We hebben afgesproken snel weer af te spreken om dan samen iets te gaan eten.
dat hebben we na vier weken gedaan erg plezierig en voor herhaling vatbaar.
de afspraak voor de dinerdate was iets anders dan de eerste afspraak electra had namelijk last van haar stomp en kwam op één been met krukken naar buiten. Het voordeel was wel dat ze nu op een schoen met hak kon lopen met kous en dat ziet er plezierig en best elegant uit en gaat haar vrij soepel af het lopen op een schoen met een mooie hak. Na een hele fijne tijd samen kwam er toch weer een moment van afscheidnemen en de laatste passen naar huis waren ook weer zeer apart en fijn samen.
ik weet wel dat ik snel weer ga daten met haar of het nu op twee of één been is maakt voor mij niet meer uit.

Electra is een heel lieve rustige vrouw toen ik eerst bij haar kwam was ik nogal verlegen maar ze stelde me snel al op gemak ik had op haar foto gezien dat ze maar 1been hebt maar dat maakt niet uit voor me wat voor mij uitmaakt is het persoon zelf ik had een uurtje sex met haar gehad voor 200euro we begonnen eerst te kussen te tongen wat heel heerlijk was want ze heeft lekkere lippen en dan begon ik haar te beffen wat heel smaakelijk was ze pijpt me heel lekker en diep en dan begon het echte feest ging ze doggystyle op de bed ik kon wel zien aan haar been dat ze wat ondersteuning nodig had van een kussen en toen begon ze echt wild te worden en kwam het beest naar buiten dan lekker klaargekomen in haar mond douche genomen nog wat gepraat met elkaar ze is heel erg vrouwelijk wat ik heel geil vindt aan haar na het gesprek afscheid moeten nemen en ik verheug me weer op de volgende keer om haar te zien en weer en nieuwe party te beginnen 🎉🪩

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan