ja ,ik heb ze vandaag gezien, BorakIs de Hongaarse pijpkoningin Krisztina alweer gesignaleerd?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja ,ik heb ze vandaag gezien, BorakIs de Hongaarse pijpkoningin Krisztina alweer gesignaleerd?
Helaas niet meer gezien dinsdag, heeft iemand haar nog gezien? Is er sinds vorige week echt een topper! Geblondeerde lokken niet volledig blond dacht ik.Hongaarse van 25 met geblondeerd haar 1m60 en C-cup? Echt een topper helaas zei ze geen extra's te doen hebben jullie dit wel gekregen?
Tot 01:30 uwat zijn de openingstijden tegenwoordig
Klote als ze niet meer terugkomt. Heel veel erg plezierige bezoeken gehad aan haar.Anja niet meer gezien na de lokdown ,wel erg ,als ze niet meer komt,ik zal ze missen lieve meid met goede service
,ik heb gehoord van een andere meid dat ze niet meer komt!
Waar zit ze danMaandag nog gezien
Ja ,ik heb ze gister begroet ,ik had al een afspraak met een ander meid anders was ik al bij haar gegaan,zij is wel de volgende op mijn lijst ,die mooie lieve dame!!Is gabriella alweer terug op het plein?
Sonya, ik heb ze gisteren wel gezien ,naast Ibbi nr 5 linksis Sonja op nr 5 weer aanwezig vandaag
Gebruikte ook naam rebecca.3 tal jaar terug werkte er een roemeense bianca op het plein. Iemand idee waar ze is?
Vandaag toevallig voor het eerst daar eens rondgeneusd en uiteindelijk gekozen voor een Bianca, Roemeens, klein en lang zwart haar.3 tal jaar terug werkte er een roemeense bianca op het plein. Iemand idee waar ze is?
Tattoo van rode vlinder op arm?Vandaag toevallig voor het eerst daar eens rondgeneusd en uiteindelijk gekozen voor een Bianca, Roemeens, klein en lang zwart haar.
Leuke meid, goede vrijpartij mee gehad iig.
Oeps, niet op gelet eigenlijk. Vermoedelijk niet, is toch een niet te missen detail.Tattoo van rode vlinder op arm?
Borsten zijn fake bij haar.Oeps, niet op gelet eigenlijk. Vermoedelijk niet, is toch een niet te missen detail.
Schat haar kleine 1,60, naturel borstjes en kilootje of 5 te "zwaar".
Is naar zeggen al 8 jaar in NL dus.
Geen online ad van gevonden helaas.
Andere Diana dus.Borsten zijn fake bij haar.
Yeah. Thanks for the headsup though.Andere Diana dus.
Er is gewoon een topic over Karla, en ziet toch niet zo slecht uit.Heeft iemand eigenlijk ervaring met de blonde dame naast Karla op nr 20?
Die zit er al sinds jaar en dag naast, maar heeft volgens mij een stuk minder te doen. Ze ziet er opzich ook wel knap uit, ik heb er alleen op de een of andere manier niet zo'n best gevoel bij. Maar toch nieuwsgierig of iemand dit gevoel kan bekrachtigen of kan ontkrachten.
Zie er ook geen topic over staan hier, terwijl ze er toch al een hele lange tijd staat. Zegt misschien genoeg, maar goed, toch benieuwd of iemand er iets over weet te zeggen
Naast Karla...Er is gewoon een topic over Karla, en ziet toch niet zo slecht uit.
Zou het toch eens proberen.
Ik zie geen foto, misschien aangepast?Acht aanhoudingen voor mensenhandel en gedwongen prostitutie
De politie heeft vijf mannen en twee vrouwen aangehouden, meldt Omroep Brabant dinsdag. De aanhoudingen op verdenking van mensenhandel en het dwingen van negentien vrouwen tot prostitutie vonden al op 1 februari plaats.www.nu.nl
Dit is het Baekelandplein maar ik heb de afgelopen maand helemaal niets hierover gehoord. Vraag me dan ook af of dit over het plein gaat. Weet iemand meer?