eeuwig jong!!!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij haal je twee dingen door elkaar: de vraag of er sprake is van misleiding, en de vraag of we dat als consument maar moeten accepteren.
Die twee dingen hangen aan elkaar vast: je moet het misschien niet accepteren in de ware zin van het woord, maar je moet het 'weten' dat het heel veel voorkomt, en als je daar een probleem zou van maken, zou je je eigenijk evenzeer moeten storen aan het feit dat bv een GFE helemaal niet hetzelfde is als vrijen met een girl friend. Een betaalde date blijft een betaalde date, en daar wordt geacteerd. Acteren is de kunstzinnige vorm van liegen.
En voor alle duidelijkheid: ik beweer ook niet dat we de liegende dames een proces aan moeten doen of zo, maar ik vind niet dat we het maar normaal moeten vinden dat we continu besodemieterd worden, omdat het wereldje nu eenmaal zo in elkaar zit
Dan vrees is dat je een vriendin of een partner zal moeten zoeken ipv een dvp, en ook dan kan je nog voor verrassingen komen te staan. Het principe van betaalde seks is nu eenmaal dat er een rollenspel met elkaar gespeeld wordt, en alleen al indien Maria jou heel de date doet geloven dat zij Sara heet, ben je dus al 'besodemieterd'.

(waarmee overigens miskend wordt dat er ook zat vrouwen zijn die níet over hun leeftijd liegen, wat het advies om er standaard tien jaar bij op te tellen ook onbruikbaar maakt).
Er zijn wel vrouwen die hun echte leeftijd op geven, maar de meerderheid liegt toch graag hierover. Dat advies van 10 jaar, is wel onbruikbaar. Daar heb je gelijk in. De ene liegt met mate, de andere ongeremd.
Daar hebben we wat mij betreft de recensies voor.
Haha, meen je dat echt? Veel recensies bevatten een flink pak fantasie. Of overdrijving. Andere recensies zetten de eigen prestaties van de wandelaar in de verf. Als ik lees hoeveel dames er, volgens de recensies, echt klaar komen bij een date, dan is dat voor mij een betere oefening om te lachen, dan een kaartje voor een avondje met een standup comedian. Bovendien steunt de informatie die een recensie geeft, wat betreft de leeftijd van een dame, puur op een inschatting van de wandelaar ofwel op hetgeen de dame vertelt, en dames maken de klanten wijs wat ze willen.

Een recensie schetst voor mij een soort algemeen beeld. Maar de details zijn dikwijls zeer subjectief ingeschat en daar lees ik half en half overheen.
Maar je moet het beestje wel bij z'n naam noemen: het is misleiding.
Medford, heel de scène van de betaalde seksdates is misleiding. Hoe vaak maakte ik al de vergelijking: een film of een theaterstuk zijn evenzeer misleiding. Ze vertellen dingen die ofwel totaal uit de lucht gegrepen zijn, ofwel geromantiseerd zijn. En toch betalen we daarvoor, en genieten wij daarvan. Met een dvp is het net hetzelfde.

Volgens mij praten we langs elkaar heen, of je weigert het punt te snappen, want het gros van wat je schrijft heeft niets met deze discussie te maken. Ik verwijs naar m'n eerdere reactie, want dit is duidelijk tijdverspilling.

Volgens mij praten we langs elkaar heen, of je weigert het punt te snappen, want het gros van wat je schrijft heeft niets met deze discussie te maken. Ik verwijs naar m'n eerdere reactie, want dit is duidelijk tijdverspilling.
Wie weigert er iets te snappen? Weiger je te aanvaarden dat dames je een blaas wijs maken met de glimlach? Het is hun stiel, Medfort. En dat begint al met hun reclame.

Wat ikzelf nog eerder 'oplichterij' vind (of wat jij 'besodemieterd worden' noemt) is wanneer de dame foto's van iemand anders gebruikt in de advertentie, je lokt met een C-cup die blijkt een ingeplant zakje siliconen te zijn, zegt dat ze bepaalde diensten aanbiedt die ze dan in realiteit totaal niet aanbiedt, je laat betalen voor een uur waarna je na 40 minuten alweer buiten staat, enz.

Als ik daarentegen ga daten met eentje die schrijft dat ze 25 is en er daagt een dame van misschien wel 50 op, dan word ik niet besodemieterd hoor. Ik ga dan gewoon weer weg. Er zijn er meer dan genoeg. Maar of een dame nu 23 of 27 is, dat maakt in veel gevallen weinig uit. Ik heb ze ook liever jong, als ik er voor betaal, en ik vind ook dat ze niet moeten liegen. Maar ik vraag ook geen ID-kaart om eerst te checken hoe oud ze echt is en om haar echte naam te kennen ipv die werknaam.

Sta je daar dan nooit bij stil dat je intiem gaat met een meisje dat je niet eens bij haar voornaam kent?

Kies uw raamdame.

Lagen maquillage, veelkleurige teennagels, oogwimpers uit de winkel, haar-extensies, pruiken, artificieel gevormde lippen en/of achterwerken en/of borsten, gebotoxeerde voorhoofden op leeftijd, brilloze ogen, sexy brillen met vensterglas, buikjes-verhullingen, keizersnee-maskeringen, stiletto-hakken-gedragen lichaamsverlengingen, zonnebank-bruiningen, minder-dan-A-cup-verhullende topjes, slappe-borsten-opkrikkers, vinger-nep-nagels, vet-verknellende corsetachtige badpakken, kniekousen die weer onderbenen-scheren schelen, verbloemend licht in de ramen …

en, oh ja, ook de leeftijden zijn niet altijd "naturel" …

Zij maken zich soms als lokkende paradijsvogels (iets) mooier dan ze zijn. Wij kunnen dat maar in beperkte mate.

Dáárom gebeurt een en ander in schemer en bijna-donker: opdat zij ons niet hoeven te zien … en tijdens kunnen denken aan niemendal, aan de boodschappen die nog moeten worden gehaald … of aan een godgelijke gespierde Adonis … van zo rond de vijfentwintig … aan u dus ...

en, oh ja, voor de zevende keer alweer vandaag, nog even dat orgasme …
Als ze aan mij denken tijdens het boodschappen doen - tussen de tampons en rollen wc papier - krijgen ze multi orgasme op multi orgasme. 😁😁

Jij dus. Je hele reactie staat weer bol van de onzinnige aannames die niets te maken hebben met wat ik geschreven heb en leidt alleen maar de aandacht af van het eigenlijke onderwerp. Tijdverspilling, dus.
Als je 1 aspect (de leeftijd) uitvergroot uit het immense geheel (alle acteerwerk van de dame) en dan bovendien nog het woord 'onzinnig' reserveert voor wie je daarop attent maakt, ben je alvast een gelukkige man want behalve de leeftijd geloof je alles wat je datingpartners vertellen, en dat leidt zonder twijfel tot superdates. :ROFLMAO:

Liegen op je CV en aangeworven worden onder valse voorwensels kan leiden tot onmiddelijk ontslag!
Dat kan inderdaad , als iemand niet goed functioneert in een bedrijf of men wil om een andere reden van hem af dan kan zoiets aangegrepen worden om hem/haar de zak te geven
Maar iemand die gewoon zijn werk doet zoals het hoort en een prettige gewaardeerde collega is zal hier niet gauw mee te maken krijgen
En als een DVP die toevallig 5 jaar ouder is dan ze beweerd uitstekende service verleent zal dat het merendeel van de klanten ook worst zijn
Bovendien is er in het geval van een prostituee geen sprake van een werkgever/werknemer verhouding maar van een klant/ leverancier verhouding , als het "product" niet aan de redelijke verwachtingen van de consument voldoet kan je de consumentenbond misschien inschakelen ?
Ik wens je dan een prettige wedstrijd toe , maar je geld zie je nooit meer terug en de dame werkt gewoon door

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan