Hebben jullie dat dit jaar ook 1 of meerdere keren ervaren?
Ik begrijp wel wat je bedoelt denk ik. Ik wandel nu ruim 10 jaar, maar de echte topervaringen (boven verwachting) zijn op 2 handen te tellen. Ik ben een gevoelsmens en als er een bepaalde connectie (energie of vibe) is, dan is de sex gewoon beter. Ook als er sprake is van een GFE en je het gevoel hebt dat de ander ervan geniet, of in ieder geval meer effort erin steekt om jou te laten genieten.
Ik heb afgelopen jaar zo'n ervaring gehad in Pattaya. Ik zat met een vriend in een bar in Soi 7 of 8 en mijn vriend nam een vrouw uit de bar mee. We hadden afgesproken nog naar de Walking Street te gaan, maar dat ging dus niet door. Toen viel mijn oog op een dame die er op zich leuk uit zag, maar niet direct mijn type was. We raakten aan de praat, ik betaalde wat drankjes en toen vroeg ik of ze zin had om mee te gaan naar Walking Street. Haar vrijgekocht voor 500 Baht (barfine) en met haar naar Walking Street gegaan. Ik had geen verdere intenties, dat ook gezegd, en ze bood spontaan aan dat als ik een leuke vrouw zag, zij haar zou 'regelen'. Uiteindelijk meerdere discotheken en bars binnengeweest en naar mate de avond verstreek begon ik haar steeds leuker te vinden. Ik weet nog steeds niet wat het was, maar ze had een enorme fijne vibe. Geen gezeur over geld, geen geklaag, niet jaloers, ze had haar zaken financieel best goed op orde en ze sprak ook goed Engels. We konden een goed gesprek voeren en geloof me, dat is bijzonder in Pattaya. Uiteindelijk 's nachts nog naar de massage geweest en toen maar gevraagd of ze mee wilde naar mijn hotel. Uiteindelijk is ze een dag of 4 bij me geweest. Het voelde goed, meestal vind ik het maar niks als er vreemden bij me blijven slapen, maar dit voelde gewoon goed. Eenmaal thuis wel contact verbroken (van tevoren vertelt), als ik weer ga neem ik contact op. Maar de kans dat dit pareltje nog lang alleen blijft acht ik vrij klein.
Dit soort dingen verrast mij. Ik heb eenzelfde ervaring een keer gehad bij Isabella (zat kort bij Casa Cherda), met een hindoestaanse meid bij Maison Prive (haar naam kwijt, maar die tent is ook dicht), met een Thaise dame in een reguliere salon waar ik dan regelmatig na sluitingstijd even binnen mocht 'wippen' en nu sinds kort weer met een Thaise masseuse.