Onze eerste keer was een complete ramp. Ik weet niet of we een verkeerde avond hebben uitgekozen (vrijdag), of pech of iets anders.
Eerste koppel dat we probeerden te spreken was super vriendelijk, maar de man legde heel duidelijk uit dat ze hier enkel zijn voor elkaar wegens lange afstandsrelatie die ze hebben. Het was het leukste gesprek dat we hadden, dus als je dit leest - dank je wel "Ron Pearlman".
3 andere koppels die we benaderd hebben excuseerden zich na enkele minuten, dat was nogal onbeleefd om eerlijk te zijn. De laatste die we probeerden was een ander eerste keer koppel. De vrouw was super angstig en niet eens veranderd in lingerie. Ik dacht dat we misschien een connectie konden maken als eerste timers, maar het was nog erger. 10 minuten later zag ik ze de club verlaten.
In general, I have to say that in the gaming halls I have not really noticed an active partner exchange. Most people only had sex with their partners. The only exception was an MMF trio, but the second man was the club's gigolo. We left very disappointed around midnight.
Mijn conclusie uit die ervaring is dat je alfa mannelijk moet zijn, of een zeer aantrekkelijke vrouw bij je moet hebben.